کد خبر: ۸۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
همایش آموزشی پدافند غیرعامل با حضور مدیران ارشد بیمه دانا و با سخنرانی رئیس مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی در سالن اجتماعات ساختمان سعدی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در این همایش که نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، قائم مقام مدیرعامل، رئیس و اعضای هیات مدیره، مدیران ستادی، رئیس و اعضای شورای فنی، سرپرست منطقه یک، روسای شعب تهران و آقای صالحی مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی و اعضای هیات همراه حضور داشتند، کارکردهای اصلی پدافند غیرعامل برای مدعوین تشریح شد.
در این همایش، مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی با اشاره به تاریخچه تاسیس پدافند غیرعامل در کشور و فعالیت‌های آن، افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری، تداوم فعالیت‌های ضروری، پایداری ارتقاء ملی و تسهیل مدیریت بحران را از اهداف اصلی این سازمان برشمرد.
وی پدافند غیرعامل را از ارکان دفاعی کشور و مکمل اقدامات نظامی عنوان کرد و با اشاره به جنگ روانی دشمن با هدف تخریب اقتصاد کشور، مقابله هوشمند با اقدامات دشمن را از جمله عملکرد پدافند غیر عامل توصیف کرد.
بر اساس این گزارش، در این مراسم به پاس قدردانی از تلاش‌های اعضای کمیته پدافند غیر عامل شرکت، از سوی سازمان پدافند غیرعامل وزارت امور اقتصادی و دارایی، لوح های سپاس به دکتر ابراهیم کاردگر مسئول کمیته پدافند غیر عامل، سید اصغر دفین دبیر کمیته، مهدیه نعیم حسنی مدیر و سعید انصاری و محمد علی بهادری از همکاران مدیریت فناوری اطلاعات اهدا شد.
همچنین در این مراسم لوح سپاسی به خانم آرزو مهدوی، کارشناس امور اداری بابت ارائه مقاله‌ای در خصوص پدافند غیر عامل اهدا شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: