کد خبر: ۹۱۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
شرکت کنندگان در پنل «فرصت ها و چالش های توسعه بیمه زندگی و افزایش ضریب نفوذ» در بیانیه ای تاکید کردند که دغدغه شرکتهای بیمه برآمده از احساس مسئولیت خطیر آنان در گسترش چتر حمایتی بیمه برای زندگی‌هاست که بیمه کردن آن مقدم بر هر چیز در خانوار ایرانی باید باشد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، اعضای سندیکا که در روز بیمه اقدام به برگزاری «نشست بررسی چالش‌ها و فرصت‌های توسعه بیمه‌های زندگی» کردند و در بیانیه ای تاکید داشتند که دغدغه شرکت های بیمه برآمده از احساس مسئولیت خطیر آنان در گسترش چتر حمایتی بیمه برای زندگی‌هاست که بیمه کردن آن مقدم بر هر چیز در خانوار ایرانی باید باشد.
براساس این گزارش، پنل یاد شده در محورهای پنج‌گانه شامل نیروی انسانی خطوط عرضه بیمه، محصولات بیمه‌ای، سرمایه‌گذاری وجوه با هدف حفظ حقوق بیمه‌گذاران، نوآوری در بیمه و قوانین و مقررات، به بررسی چالش ها و فرصت‌ها پرداخته که نتایجی نیز حاصل شد.
این بیانیه با برشماری نتایج بدست آمده در پنل توسعه بیمه زندگی، آموزش فروشندگان حرفه‌ای و اخلاق‌مدار با هدف ارتقای توانمندی خطوط عرضه خدمات بیمه، یکی از ملزومات شایان توجه در حصول به افزایش ضریب نفوذ بیمه‌های زندگی دانست و خاطر نشان کرده است: توجه منصفانه به حقوق تمام ذینفعان دخیل در بیمه‌های زندگی، موجب دستیابی به توسعه پایدار و افزایش اصولی ضریب نفوذ بیمه‌های زندگی می‌شود.
در این بیانیه تصریح شده است که توسعه محصولات بیمه زندگی با استفاده از ظرفیت بازارهای پول و سرمایه، زمینه‌ساز ارتقا و بهبود کیفی پوشش‌های بیمه‌ای خانوارها و احترام به نیازهای اساسی زندگی‌های ایرانی‌ها می‌شود، همچنین بکارگیری نوآوری‌های فناورانه در انجام عملیات بیمه زندگی صرف‌نظر از ایجاد سهولت در کار بیمه‌گری، موجب افزایش سهولت و مطلوبیت بیمه از نگاه مشتریان می‌شود.
در ادامه این بیانیه آمده است: اصلاح مقررات در راستای رفع محدودیت‌ها و ایجاد فرصت های توسعه و افزایش ضریب نفوذ بیمه، یکی از ضرورت‌های مهم دستیابی به افزایش ضریب نفوذ بیمه‌های زندگی است.
گفتنی است بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه روز چهارشنبه 13 آذرماه در مرکز همایش های برج میلاد تهران با حضور رییس جمهوری، وزیر اموراقتصادی و دارایی، رییس کمیسون اقتصادی مجلس، رییس کل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و مدیران ارشد صنعت بیمه برگزار شد.
سندیکای بیمه گران ایران نیز در بخش دوم (عصر) این همایش در سه سالن؛ سالن اصلی پنلی با عنوان شبکه فروش و چالش های آن در توسعه بیمه و ضریب نفوذ بیمه؛ نمایندگان و کارگزاران ، سالن رودکی پنلی تخصصی با عنوان اکچوئری، مدیریت ریسک و ارزیابی خسارت و سالن شماره 4 پنل تخصصی با عنوان فرصت ها و چالش های توسعه بیمه زندگی و افزایش ضریب نفوذ را با حضور و مشارکت گسترده علاقمندان برگزار کرد.
براساس این گزارش در سالن شماره 4 پنل تخصصی با عنوان فرصت ها و چالش های توسعه بیمه زندگی و افزایش ضریب نفوذ دکتر پرویز خوشکلام خسروشاهی قائم مقام بیمه مرکزی ریاست و سیامک ملک مطیعی دبیری آنرا برعهده داشتند، مهندس مهدی نوروزی مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه، دکتر احمدرضا ضرابیه مدیرعامل بیمه سامان، دکتر امیر صفری مدیرکل نظارت بر بیمه های زندگی بیمه مرکزی، احمد سربخشیان، دکتر حسین روحی، سید مرتضی حسنی عقدا، علی فرزین و خانم شیما آرا از جمله اعضای هیات رییسه و سخنرانان این پنل بودند.

نام:
ایمیل:
* نظر: