کد خبر: ۹۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
حسن تلیکانی عضوهیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرايران به منظور ارزيابي مديريت شعب استان فارس در ميزان تحقق و دستيابي به اهداف ترسيمي و بيان اقدامات راهبردي در فرصت باقي مانده از سال از شعب اين استان بازديد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این بازدیدها، تليکاني در جمع همکاران شعب ضمن تاکيد بر تلاش جمعي براي تحقق اهداف تدوين شده در سال ۹۸ اظهارداشت: بانك قرض الحسنه مهر ايران مسير خود در سيستم بانكي كشور را پيدا نموده و در اين راه به بهترين شكل ممكن خدمات مطلوب خود را به مشتريان ارائه مي كند.
وی تکریم ارباب رجوع و احترام به مشتری را از نکات مهم و اساسی در بانکداري قرض الحسنه دانست و ضمن بررسي منابع، مصارف و مطالبات شعب گفت: توجه به بازاريابي، گسترش ارائه خدمات بانکداري الكترونيك و استفاده از سامانه ميعاد نقش بسزايي در دستيابي به سهم بيشتري از بازار شبكه بانكي كشور دارد .
تلیکانی با اشاره به وضعیت آماری شعب در جمع همکاران گفت: کارکنان شعب براي انجام بازاريابي و جذب منابع قرض الحسنه بايد با يكديگر همكاري كنند تا ضمن حفظ مشتريان موجود با هم انديشي و هم افزايي زمينه هاي همكاري با سازمان ها و شركت هاي خصوصي و دولتي را نيزفراهم نمايند.
وی همچنین ضمن بررسی آمار مطالبات شعب گفت:نسبت مطالبات بانک در سیسيتم بانکي بسيار مطلوب است و بايستي با تلاش بيشتر نسبت به کنترل مطالبات و کاهش آن اقدام كرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: