کد خبر: ۹۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵
در بودجه ۹۹
سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در بودجه سال ۹۹ در نظرگرفته شده است.



نعمت الله ایزدی، در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: این اعتبار در سال جاری ۵۰ هزار میلیارد ریال است که برای سال آینده افزایش ۲۰ درصدی پیدا کرده است.
وی افزود:  انتظار ما این است که این اعتبار افزایش بیشتری داشته باشد اما با توجه به مشکلات اقتصادی،  نمی‌توانیم فشار بیشتری به دولت وارد کنیم.
سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: ما این مسئله را به دولت و مجلس واگذار کردیم و نقشی در این زمینه نداریم و تنها می‌توانیم بیان موضوع کنیم.
وی ادامه داد: دولت و مجلس هر منبعی را در توان داشته باشد برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اضافه می‌کند و هر اعتباری که به صندوق اختصاص دهند مطابق سال‌های گذشته پرداخت می‌کنیم.
ایزدی بیان کرد:مسائل و مشکلات صندوق‌ها همیشه وجود داشته است اما مهمترین مشکل صندوق‌ها نقدینگی است؛ دولت تا حدی که در توان داشته به ما کمک کرده و ما هم سعی کردیم حقوق بازنشستگان به موقع پرداخت شود و مسائل را در حد مقدورات برطرف شود اما برای همسان سازی با شرایط ایده‌آل فاصله داریم.



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار