کد خبر: ۹۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
شبکه بیمه ای کشور طی پیام های جداگانه شهادت سردار جبهه‌های مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به رهبر معظم، خانواده شهید گرانقدر و ملت شریف ایران تسلیت گفتند که متن پیام های ارسالی به شرح ذیل است.

رئیس کل بیمه مرکزی، شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت
متن پیام رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران:
هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‌اند، مرده مپندار، بلكه زنده‌اند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند. [سوره مبارکه آل عمران-آیه ۱۶۹]
بازگشت همه به سوی اوست و چه نیکو بازگشتی که آدمی ماموریت الهی خود را تام و تمام به انجام رسانده باشد و با دلی آرام و قلبی مطمئن جهان خاکی را به مقصد قرب خداوندی ترک کند.
خبر آسمانی‌شدن مدافع حرم شریف سبط رسوال الله (ص) و پاسدار حریم ولایت _سردار بی‌بدیل و مجاهد خستگی ناپذیر اسلام حاج قاسم سلیمانی، ایران عزیز و سرزمین های حق طلب را در ماتمی عمیق فرو برد.
شهادت مظلومانه سردار سلیمانی این حقیقت را یک بار دیگر پیش چشم جهانیان عریان کرد که به رغم تبلیغات مسموم رسانه‌های شرق و غرب، ایران از بزرگترین قربانیان ترور محسوب می‌شود.
به سهم خود این فقدان غم‌بار را به محضر مقام عظمای ولایت، بیت مکرم ایشان، همرزمان و خانواده معظم شهدا، رزمندگان و تمامی آحاد ملت، تسلیت می‌گویم و بر این باورم که شهادت ایشان نقطه عطف دیگری در بیداری مسلمین و حق باوران جهان خواهد بود و خواب دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آشفته‌تر خواهد کرد.
ان‌شاءالله غلامرضا سلیمانی

پیام تسلیت مدیرعامل بیمه ایران به مناسبت شهادت سردار سرافراز اسلام و ایران، حاج قاسم سلیمانی
بسم الله الرحمن الرحیم
یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی.
شهادت سردار پرافتخار اسلام و ایران، حاج قاسم سلیمانی، روح بلند این مرد بزرگ و سرافراز را در آسمان، میهمان اولیا و صالحین و همرزمان شهیدش کرد و زمینیان را از مبارزی خستگی ناپذیر و سربازی شجاع محروم کرد.
بی تردید به لطف الهی و به برکت خون پاک سردار سلیمانی، دشمنان ملت و کشور عزیز ایران به زودی به زوال خواهند رسید و یقینا آن روز، دیر نخواهد بود.
بفرموده رهبر معظم انقلاب، شهادت پاداش سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه و سالها آرزوی شهادت در راه خدا برای سردار سلیمانی بود و ملت شریف ایران یاد و نام این شهید عالی مقام را هرگز فراموش نخواهد کرد.
ازطرف خود و به نمایندگی از عموم همکارانم در شرکت سهامی بیمه ایران، شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه حضرت بقیة‌الله‌ الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری و ملت ایران تسلیت عرض نموده، برای روح پرفتوح آن بزرگمرد، همنشینی با انبیا و اولیای الهی را مسالت می نماییم.
محمد رضایی مدیرعامل بیمه ایران

پيام تسليت مديرعامل صندوق به مناسبت شهادت سردار سليماني
مديرعامل صندوق تامين خسارتهاى بدنى با انتشار پيامي شهادت سردار حاج قاسم سليماني را تسليت گفت.
به گزارش روابط عمومى صندوق تامين خسارتهاى بدنى كشور ، دكتر على جبارى - مديرعامل صندوق به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سليماني پيام تسليتي منتشر کرد.
متن کامل اين پيام به شرح زير است: بسم الله الرحمن الرحيم انا لله وانااليه راجعون
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ? بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ
سردار بي بديل و فرمانده فداکار ايران سرافراز، حاج قاسم سليماني با اخلاصي کم نظير و مجاهدت شجاعانه در جبهه هاي حق عليه باطل به دفاع از کيان اين سرزمين الهي و امنيت مردم ايران پرداخت.
اين مردعاشورايي سرانجام پس از سال‌ها مبارزه و حضور در خط مقدم مبارزه با داعش و تروريست‌هاي منطقه، در پي حمله جنايتکارانه تروريسم دولتي آمريكايى به ياران شهيدش پيوست.
اينجانب شهادت اين اسوه حماسه و ايثار را به پيشگاه حضرت ولي عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامي، فرماندهان و همرزمان آن شهيد والامقام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، دوستداران انقلاب اسلامي در جاي جاي جهان و همه ملت ايران تسليت عرض مي نمايم و از درگاه خداوند براي آن مسافر آسماني ، علو درجات و رحمت و مغفرت الهي مسئلت دارم.

پیام تسلیت سندیکای بیمه گران ایران در پی شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی
من المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
سردار رشید اسلام و ایران پس از چهار دهه مجاهدت خاموش و بی ادعا در راه پاسداری از خاک ایران و سرافرازی اسلام اجر مجاهدت های خود را با شهادت از خداوند تبارک تعالی گرفت و آرزوی همیشگی او برای شهادت سرانجام آن سردار کرار را در کنار دیگر یاران شهیدش قرار داد. رضوان خداوند بر او باد.
سندیکای بیمه گران ایران به نمایندگی از فعالان صنعت بیمه کشور ضمن محکوم کردن خباثت و جنایت فراموش نشدنی آمریکا در به شهادت رساندن قهرمان مبارزه با تروریسم و افراط گرایی، این واقعه را به مقام معظم رهبری، خانواده محترم سردار سرفراز سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران تسلیت می‌گوید.

پیام مدیرعامل بیمه البرز به مناسبت شهادت سردار سلیمانی
مدیرعامل شرکت بیمه البرز شهادت سردار سرلشگر حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی بیمه البرز، محسن پورکیانی در پیامی شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی را به مقام معظم رهبری و ملت شهیدپرور و غیور ایران تسلیت گفت. متن پیام وی به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شهید شدند) و بعضی دیگر در انتظار (شهادت) هستند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
( سوره احزاب، آیه ۲۳)
سردار رشید ایران حاج قاسم سلیمانی پس از یک عمر مجاهدت در راه دفاع از وطن و اسلام جام
شهادت را نوشید و با خون خود عزت و اقتدار ایران را در مقابل دشمنان از همیشه پر رنگ تر ساخت.
ِسردار سلیمانی به عنوان یک مسلمان معتقد و با اخلاص، به وطن و اسلام فکر کرد و داعش را که نماد ارتجاع دینی بود به ورطه نابودی کشاند.
او برای ایران، ایمان، انسان و برقراری صلح جنگید.
بدون شک شهادت این بزرگمرد ایران و اسلام، محور وحدت ملی در ایران عزیزمان خواهد شد.
به نمایندگی از خانواده بزرگ شرکت بیمه البرز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را به مقام معظم رهبری، خانواده معزز این شهید والا مقام و ملت بزرگ ایران تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای روح بلندش علو درجات مسالت دارم.

پیام تسلیت هیئت مدیره بیمه آرمان به مناسبت شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی
بسم رب الشهدا و الصدیقین
((شهادت راه و سرنوشت مردان خداست و چه سرنوشتی بهتر و والاتر از شهادت در راه پروردگار مهربان))
به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه آرمان، هیئت مدیره این شرکت با صدور پیامی شهادت سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.
متن پیام به شرح ذیل است:
سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، بزرگ مجاهد فی سبیل الله و اسوه میادین جهاد و شهادت، سرانجام ثمره یک عمر تلاش و مجاهدت فی سبیل الله را از پرورگار خود گرفت.
هیئت مدیره شرکت بیمه آرمان عروج ملکوتی این بزرگ مرد تاریخ اسلام را خدمت حضرت حجت بن الحسن عجل الله تعالی فرجه الشریف، خلف صالح آن حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، خانواده محترم شهید بزرگوار و امت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نماید.

مديرعامل بيمه آسيا در پیامی، شهادت سردار رشيد اسلام، سپهبد حاج قاسم سليماني را تسلیت گفت
به گزارش روابط عمومی بيمه آسيا، مسعود بادين نايب رييس هيات مديره و مديرعامل بيمه آسيا در پیامی شهادت سردار قاسم سليماني را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است: "بسم رب الشهداء و الصدیقین
كاروان شهداي بزرگوار انقلاب بارديگر يكي از فرزندان و ياران خدوم ملت، فرمانده دلاور و سرافراز ، سپهبد حاج قاسم سليماني را همراه خود ساخت.
اينجانب از طرف خود و خانواده بزرگ بيمه آسيا ضمن محكوم ساختن اين جنايت هولناك تروريستي شيطان بزرگ، امريكاي جنايتكار، عروج عاشقانه سردار سپاه اسلام ، حاج قاسم سليماني و همراهان شهيد بزرگوار را به پيشگاه حضرت ولي عصر(عج)،مقام معظم رهبري، ملت شريف و شهيد پرور ايران اسلامي، همرزمان و خانواده محترم ايشان صميمانه تسليت عرض مي كنم
از درگاه حضرت حق مسئلت می نمائیم روح بزرگ و متعالی این شهید وطن و حرم را که با مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در مبارزه با اشرار عالم، عزت و سرافرازی ایران را به جهانیان گوشزد کرد، در جوار ارواح ملکوتی شهیدان اسلام، مشمول الطاف الهی قرار دهد."

مدیرعامل بیمه پارسیان در پیامی شهادت سردار رشید سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت
مدیرعامل بیمه پارسیان در پیامی شهادت سردار رشید سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
در متن این پیام آمده است :بسم ربّ الشهداء و الصدیقین
بار دیگر دست شیاطین پلید از آستین "شقی ترین و نکبت بارترین "دشمنان اسلام و ایران درآمد و به خون یکی دیگر از فرزندان برومند اسلام آلوده شد.
شهادت سردار رشید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی موجب حزن و اندوه فراوان گردید و این پیام را به همه ما داد که باید استوارتر از قبل در مقابل دشمنان قسم خورده اسلام و ایران اسلامی بایستیم.
اینجانب از طرف خود و تمامی کارکنان و نمایندگان بیمه پارسیان شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان شهید را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و تمامی ملت کشور عزیزمان تسلیت عرض می کنم.
هادی اویارحسین نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان

عروج سردار رشید “حاج قاسم سلیمانی”
“وَلاَتَقُولُوا لِمَن یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاَتُ بَلْ أَحْیَآءٌ وَ لَـَکِن لآتَشْعُرُون”
شهادت سپهبد سرافراز اسلام “حاج قاسم سلیمانی” ذوالفقار ولایت و بزرگ‌مرد محور مقاومت جهان اسلام، که بیش از چهار دهه از عمر گران‌مایه و پُر برکت خود را در راه پاسداشت حق و عدالت و عزت مظلومان جهان صرف کرد، مایه اندوه فراوان گردید.
بدون شک ایران عزیزمان برای همیشه مدیون ایثار و از خودگذشتگی سردار سلیمانی خواهد بود. نام و خاطره ایشان در ذهن و قلب همه دوستداران ایران اسلامی و حق­وق عدالت و مظلومان جهان خواهد ماند و هرگز مجاهدت‌ها و رشادت‌های صادقانه ایشان در طول هشت سال جنگ تحمیلی و مهمتر از آن فداکاری‌های بی‌نظیر و ارزشمند ایشان در ایجاد امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و مبارزه با داعش را ملت بزرگ ایران هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.
شرکت بیمه پاسارگاد شهادت سردار رشید اسلام، “حاج قاسم سلیمانی” را به محضر ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری(حفظه الله)، همرزمان غیورش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه آزادگان جهان به‌خصوص ملت شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

پیام تسلیت مدیرعامل بیمه تجارت‌نو
هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق …
مدیرعامل بیمه تجارت‌نو در پیامی شهادت اسوه استقامت، سردار رشید اسلام و ایران؛ شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
در متن این پیام آمده است: بسم رب اشهداء والصدقین
سردار شیردل ، مدافع دلیر و خستگی ناپذیرحرم و حریم به دست خوارجان زمان به فیض رفیع شهادت نائل آمد. چه خبری تلخ تر از اینکه نماد ایستادگی در برابر ظلم و ظالم، مظلومانه چهره در نقاب خاک کشید.
اینجانب از طرف خود و خانواده تجارت‌نو شهادت جانسوز سردار مجاهد و بی بدیل زمانه را به مقام معظم رهبری، خانواده ایشان و تمامی دلسوختگان این مصیبت تسلیت عرض می‌نمایم. بدون شک چنین جنایت ناجوانمردانه‌ای که بار دیگر استقامت و سرافرازی ایران عزیزمان را به جهانیان گوشزد کرد بی پاسخ نخواهد ماند.
از خداوند رحمان علو درجات برای این عزیز وطن و صبر و اجر جزیل برای مقام معظم رهبری مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت دکتر کاردگر به مناسبت شهادت سردار سلیمانی
نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا در پیامی شهادت سردار بزرگ سپاه پاسداران حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، دکتر ابراهیم کاردگر در پیام خود با اشاره به رشادت ها و فداکاری های شهید سردار سلیمانی برای اعتلای نام اسلام در ایران و منطقه خاورمیانه گفت‌: خط جهاد و مقاومت مسلما با شهادت این سردار بزرگ اسلام با انگیزه بیشتر و مضاعف ادامه خواهد یافت.
وی با اشاره به اینکه سردار شهید سلیمانی عمر خود را در راه جهاد خدا و دفاع از حقانیت اسلام گذراند، شهادت را پاداش تلاش وی در این سال ها دانست و افزود: مسلما ملت بزرگ ایران به ویژه تمامی کارکنان شرکت بیمه دانا, یاد و نام شهید سردار قاسم سلیمانی و شهدای همراه او را همواره گرامی خواهند داشت.
دکتر کاردگر در پایان این پیام، ضمن ابراز تسلیت مجدد به خانواده این شهید والا مقام، ضایعه شهادت سردار بزرگ جهان اسلام را به تمامی مسلمانان به ویژه مقام معظم رهبری ،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران تسلیت گفت و ابراز امیدواری کرد از این پس خط مقاومت با انگیزه بیشتر توسط رهروان وی تداوم یابد.

پیام تسلیت رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه سرمد در پی شهادت سردار سلیمانی
شهادت هنر مردان خداست
شهادت «ذوالفقار» انقلاب، سردار قاسم سلیمانی را به پیشگاه حضرت ولیعصر، رهبر انقلاب و مردم شریف ایران تسلیت عرض می‌نماییم.
بی‌شک، رشادت‌ها، فداکاری‌ها و نقش‌آفرینی‌های تاثیرگذار آن سردار بزرگ هرگز از خاطره ملت شریف ایران پاک نخواهد شد.
امیدواریم مسیر زندگی ارزشمندش، الگوی بسیاری از جوانان میهن عزیزمان قرار گیرد.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه سرمد

پیام تسلیت مدیرعامل بیمه سینا به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی
دکتر رضا جعفری، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیتی صادر کرده است.
متن پیام وی به شرح زیر است: بسمه‌تعالی
بسم رب الشهداء و الصدیقین...
مجاهد خستگی‌ناپذیر جبهه‌های جنگ و سرباز رشید ایران اسلامی، مرد میدان جهاد و مبارزه، حاج قاسم سلیمانی در عملیات تروریستی و ناجوانمردانه نیروهای ارتش آمریکای جنایت‌کار در عراق، رخت سرخ شهادت پوشید و به مولای‌مان سیدالشهدا اباعبدالله الحسین(ع) پیوست.
قطعاً مجاهدت‌ها و رشادت‌های صادقانه حاج قاسم سلیمانی در طول هشت سال جنگ تحمیلی و مهمتر از آن فداکاری‌های بی‌نظیر و ارزشمند ایشان در ایجاد امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و مبارزه با داعش را ملت بزرگ ایران هیچ‌گاه فراموش نخواهند کرد.
اینجانب از طرف خود و همکارانم در شرکت بیمه سینا شهادت سردار سرافراز، این الگوی مجسم اخلاص و شجاعت را به محضر رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، یاران و همرزمانش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه آزادگان جهان به‌خصوص ملت شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم.
روحش شاد و راهش پر رهرو باد رضا جعفری

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت بیمه"ما" در پی شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی
"وَلاَتَقُولُوا لِمَن یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاَتُ بَلْ أَحْیَآءٌ وَ لَـَکِن لآتَشْعُرُون"
شهادت سپهبد سرافراز اسلام "حاج قاسم سلیمانی" ذوالفقار ولایت و بزرگ‌مرد محور مقاومت جهان اسلام، که بیش از چهار دهه از عمر گران‌مایه و پُر برکت خود را در راه پاسداشت حق و عدالت و عزت مظلومان جهان صرف کرد، مایه اندوه فراوان گردید.
بدون شک ایران عزیزمان برای همیشه مدیون ایثار و از خودگذشتگی سردار سلیمانی خواهد بود. نام و خاطره ایشان در ذهن و قلب همه دوستداران ایران اسلامی و حق­و عدالت و مظلومان جهان خواهد ماند و هرگز مجاهدت‌ها و رشادت‌های صادقانه ایشان در طول هشت سال جنگ تحمیلی و مهمتر از آن فداکاری‌های بی‌نظیر و ارزشمند ایشان در ایجاد امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و مبارزه با داعش را ملت بزرگ ایران هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.
اینجانب، شهادت سردار رشید اسلام، "حاج قاسم سلیمانی" را به محضر ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری(حفظه الله)، همرزمان غیورش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه آزادگان جهان به‌خصوص ملت شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
حجت بهاری فر مدیرعامل و عضوهیات مدیره شرکت بیمه "ما"

پیام تسلیت مدیرعامل بیمه میهن به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی
روح بلند مالک اشتر دوران، سردار حاج قاسم سلیمانی، علمدار دفاع از حربم ولایت وحرم اهل بیت علیهم السلام به همرزمان شهیدش پیوست.
مدیر عامل بیمه میهن در پیامی شهادت سردار رشید اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
متن پیام به این شرح است:
روح بلند مالک اشتر دوران، سردار حاج قاسم سلیمانی، علمدار دفاع از حربم ولایت وحرم اهل بیت علیهم السلام به همرزمان شهیدش پیوست.
اینجانب از طرف خود و کارکنان بیمه میهن، شهادت غرورآفرین سردار سرافراز اسلام؛ سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده پرافتخار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت عرض می‌ نمایم.
بدون تردید راه سترگ ایثار و مقاومت این سردار فداکار و عالی مقام در نیروهای مقاومت اسلامی ادامه خواهد یافت و موجب انسجام امت اسلام برای مبارزه با اسکتبار، جنایتکاران و نظام سلطه خواهد شد.
برای روح این شهید عالیقدر از درگاه احدیت آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای خانواده معزا، بستگان و ملت شریف و امت اسلامی صبرو بردباری خواستاریم.
داریوش محمدی مدیرعامل بیمه میهن

 

نام:
ایمیل:
* نظر: