کد خبر: ۹۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳

محمود صادقی

نماینده مجلس

حضور میلیونی و پرشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان شهیدش یک "یوم‎الله" برای تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد.

این حضور را باید نشأت گرفته از عمق عشق و علاقه مردم به سردار شهید سلیمانی دانست. نحوه شهادت مظلومانه سردار سلیمانی و همرزمانش خون مردم را به جوش آورد و یکی از بی سابقه ترین تشییع پیکرها در طول تاریخ رقم خورد.

این حضور پرشکوه و حماسی موجب شد که اتفاقات تلخ آبان‌ماه ترمیم شود و این روزها شاهد بودیم که مردم با سلایق مختلف به صحنه آمدند و یکبار دیگر با تجدید میثاق با آرمان‌های رهبر معظم انقلاب پیام‌های مهمی به بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران صادر کردند.

پیام این حضور در داخل وحدت و انسجام ملی است. در بُعد بین المللی نیز حضور مردم نشان داد که هرچقدر تهدید علیه کشور بیشتر شود، مردم بیشتر با یکدیگر منسجم می‌شوند و شور و شعور انقلابی  همگان را علیه دشمن خارجی برانگیخت.

حس و حال و  شور مردم، امروز مانند روزهای نخست پیروزی انقلاب است. در حین مراسم تشییع خبرنگار فرانسوی از من سئوالی پرسید که واکنش شما به تهدید ترامپ درباره حمله به 52 نقطه ایران چیست که پاسخ دادم همانطور که امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب فرمودند، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد.

با این شور انقلابی به وجود آمده در میان مردم، قطعا تهدید آمریکایی‌ها بی اثر خواهد بود و روحیه جبهه مقاومت برای اخراج ذلت‌آمیز آمریکایی‌ها از منطقه را دوچندان خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار