کد خبر: ۹۳۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸
جلسه هم‌انديشی شورای مشاوران امور ايثارگران مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارايی به ميزبانی بانك صنعت و معدن در مجموعه فرهنگی – آموزشی اين بانك برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن ، در اين جلسه كه حجت الاسلام و المسلمین حسن ثقفی مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران، اصغر پاك طينت عضو هيأت مديره و ذبيح الله سلماني مدير امور سرمايه انساني اين بانك در آن حضور داشتند حجت الاسلام ثقفی با اشاره به نقش ارزشمند ايثارگران بیان کرد: تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران و رعايت شأن و منزلت آنها از اهميت بسياري برخوردار است چرا كه امنيت امروز ما مرهون از خودگذشتگي آنان است.
وي افزود: باید در برابر تحرکات دشمنان که با هدف ايجاد نااميدي از نظام صورت مي گيرد، هوشيار باشيم و با كوتاهي در انجام وظايف كاري نكنيم كه به حساب كل نظام منظور شود.
اصغر پاك طينت نيز با بيان اينكه هر اقدامي كه براي ايثارگران انجام دهيم، در حد جبران فداكاري آنان نيست، عنوان داشت: هدف ما اين است كه با الهام از آموزه هاي شهيدان و رزمندگان اسلام در سازمان خود انسان پرورش دهيم.
عضو هيأت مديره بانك صنعت و معدن تأكيد كرد: رفع موانع رفاهی و معیشتی خانواده های ایثارگران اولويت ماست و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی شود.
در اين جلسه دكتر ذبيح الله سلماني اظهار داشت: اگر در حوزه رسيدگي به امور ايثارگران مشكلي وجود دارد به دليل عدم اشراف به قوانين مربوطه است.
وي خاطرنشان كرد: بهای ایثار و شهادت را با مادیات نمي توان جبران كرد اما براي رفع چالش هاي پيش روي ايثارگران قوانين جامعي وجود دارد كه بايد در هر مورد به آن رجوع نماييم و تمامي درخواست هايي كه بر طبق قوانين و مقررات جاري باشد به سرعت مورد رسيدگي و پاسخگويي قرار مي گيرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: