کد خبر: ۹۳۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

سلامت نیوز:مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تمامی کارگران بیمه‌شده مشمول قانون کار و تأمین اجتماعی در مناطق سیل‌زده مقرری بیمه بیکاری دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری آنا، کریم یاوری گفت: تمامی کارگرانی که بنگاه‌های آن‌ها در اثر حادثه ناشی از سیل دچار آسیب و موجبات تعطیلی کارگاه شده و بیمه‌شده مشمول قانون کار و تأمین اجتماعی باشند، بدون در نظر گرفتن مدت ۶ ماه برای سابقه بیمه پردازی مشمول دریافت مقرری بیمه بیکاری می‌شوند و از این حمایت اجتماعی بهره‌مند خواهند شد.


وی گفت: ادارات کل استان‌های مناطق سیل‌زده و واحدهای تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مستقر در محل کارگاه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی آسیب‌دیده مکلف شدند، به‌سرعت و با فوریت و دقت نسبت به اخذ تقاضای متقاضیان مشمول اقدام و پرونده آن‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن برای پرداخت مقرری بیمه بیکاری تکمیل نمایند.
به گفته یاوری، قطعاً دولت و به‌ویژه بانک مرکزی برای آن دسته از کارفرمایان و کارآفرینان که بنگاه اقتصادی آن‌ها دچار آسیب شده، تمهیدات لازم را منظور و اعلام خواهند نمود .
مشاور وزیر و نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت :که کارگران مشمول قانون کار و تأمین اجتماعی آسیب‌دیده از سیل حتی در ازای پرداخت یک ماه حق بیمه برایشان مقرری بیمه بیکاری برقرار می‌شود.

برچسب ها: سیل ، سیستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار