کد خبر: ۹۳۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
تراکتور برای استفاده حداکثری از تعطیلات نیم‌فصل و به منظور آمادگی بیشتر برای ادامه مسابقات، به عنوان تنها تیم ایرانی، توانسته اردوی آماده‌سازی خود را در یک کشور خارجی برپا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، باشگاه تراکتور با برنامه‌ریزی دقیق و اقدام به‌موقع، توانست با طی مراحل اداری، مجوزات لازم را برای برپایی اردوی خارجی کسب کند و اکنون تنها تیم ایرانی است که اردوی آماده‌سازی خود را در کشور خارجی برای رسیدن به آمادگی جسمانی مطلوب و هماهنگی تاکتیکی استارت زده است. 

شاگردان ساکت الهامی به دور از حواشی و هیاهوی فوتبال ایران، در یکی از بهترین و مجهزترین کمپ‌های تمرینی دنیا واقع در آنتالیا، تمرینات بدنی و تاکتیکی را در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌کنند. 

کادرفنی تراکتور در این اردو، تمرکز ویژه‌ای روی ارتقای سطح آمادگی بدنی بازیکنان دارد؛ به طوری که علاوه بر تمرینات مستمر بدنسازی، وضعیت جسمانی بازیکنان با استفاده از دستگاه GPS به طور دقیق بررسی و تجزیه تحلیل می‌شود.

همچنین به منظور حفظ بازیکنان در شرایط مسابقه و بررسی نقاط ضعف و قوت تیم، انجام دو بازی تدارکاتی برنامه‌ریزی شده است. تراکتور در اولین دیدار تدارکاتی با تیم "ماردین اسپور" ترکیه به تساوی دو بر دو رسید و طی روزهای آتی دومین بازی تدارکاتی را انجام خواهد داد.

عوامل باشگاه نیز در این مدت، در تبریز به فعالیت‌های نقل و انتقالاتی ادامه داده و روزهای شلوغی را پشت سر گذاشتند؛ به طوری که در مرحله‌ی نخست، محرومیت تراکتور از نقل و انتقالات زمستانی مرتفع شد. 

در ادامه، با بازیکنان خروجی توافقات لازم انجام شده و یا در حال انجام است تا باشگاه تراکتور از حیث مالی متحمل ضرر نشود و شکایت این بازیکنان در آینده، تراکتور را دچار مشکل نکند.

همچنین با بازیکنان مد نظر کادرفنی، مذاکرات و توافقات لازم انجام شد و با توجه به اینکه تراکتور سه جای خالی برای جذب بازیکن آزاد دارد؛ احتمال اضافه شدن نفرات جدید بر اساس درخواست کادرفنی و به منظور تقویت تیم، وجود دارد.

انتهای پیام/60017

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار