کد خبر: ۹۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
دلار اولین روز هفته را با کاهش اندک قیمت اغاز کرد تا بار دیگر نرخ خرید این ارز از مردم به کانال ۱۲ هزار تومان ورود کند.

دلار به کانال ۱۲ هزار تومان سقوط کرد

دلار اولین روز هفته را با کاهش اندک قیمت اغاز کرد تا بار دیگر نرخ خرید این ارز از مردم به کانال ۱۲ هزار تومان ورود کند.

امروز هر دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی در حالی به قیمت ۱۳ هزار و ۵۰ تومان فروخته می‌شود که در قیاس با آخرین روز هفته گذشته کاهشی ۵۰ تومانی را نشان می‌دهد. بر این اساس نرخ خرید دلار از مردم نیز ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان گزارش شد.

 قیمت هر یورو نیز در صرافی‌های بانکی به ۱۴ هزار و ۶۵۰ تومان رسیده است که رد قیاس با روز گذشته شاهد کاهشی اندک است . نرخ خرید یورو از مردم توسط صرافی‌های بانکی برابر با ۱۴ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام شد.

 گزارش‌های رسیده نشان می دهد نرخ دلار و یورو در بازار ازاد اندکی بالاتر از نرخ های اعلامی در صرافی‌های بانکی است.

در همین راستا به دنبال کاهش قیمت طلا در بازار جهانی، قیمت طلا و سکه در بازار ایران کاهش یافت.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۳۰ هزار تومانی تومانی در بازار مواجه شد؛ به طوری که با قیمت ۴ میلیون و ۸۷۹ تومان به فروش رفت.

سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز کاهش ۱۰ هزار تومانی را تجربه کرد و در نهایت با قیمت ۴ میلیون و ۸۵۰ تومان فروخته شد.

قیمت نیم‌سکه امروز در بازار ۱۵ هزار تومان، ربع سکه ۷ هزار تومان و سکه گرمی ۲ هزار تومان افت کرد. به این ترتیب، نیم‌سکه ۲ میلیون و ۴۴۵ هزار تومان، ربع‌سکه یک میلیون و ۴۵۳ هزار تومان و سکه گرمی ۹۲۸ هزار تومان قیمت پیدا کرد.

در این میان، قیمت طلا در بازار با افت ۳ هزار تومانی روبه‌رو شد و با قیمت ۴۹۵ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش رفت. هر مثقال طلا نیز ۲ میلیون و ۱۴۶ هزار تومان بود.این در شرایطی است که اونس طلا در بازار جهانی با افزایش ۲.۲۹ دلاری مواجه شد. هر اونس طلا در بازار جهانی یک‌هزار و ۵۵۷ دلار است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار