کد خبر: ۹۴۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون صنایع مستقر در استان هرمزگان را در جهت ایجاد ارزش اقتصادی در سطح ملی و ایجاد اشتغال بومی موثر دانست.

عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون که به‌منظور بازدید و گفتگو با مدیران شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، شرکت فولاد جنوب هرمزگان، شرکت تعاونی شناورهای تندرو دریای بندر و شرکت شیلاتی (تولید تن ماهی بندرعباس) در استان هرمزگان حضور یافته بود اظهار داشت: موقعیت ویژه تجاری و جغرافیایی هرمزگان موجب رونق کسب و کارهای گوناگون در بنادر و شهرهای استان گردیده است و سرمایه‌گذاری‌های متنوعی در بخش‌های اقتصادی استان توسط فعالان اقتصادی در حال انجام است و این مزیت‌ها قابلیت اشتغال برای استان هرمزگان و استان‌های همجوار را افزایش داده است.
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در این دیدارها ضمن بررسی عملکرد استان در تعامل با تعاونگران و تولید کنندگان؛ حمایت از طرح‌های اشتغال روستایی و فراگیر را از مهمترین راهبردهای بانک برشمرد و گفت: کمک به راه‌اندازی چرخ تولید، حمایت از صنعتگران، پیگیری و رفع مشکلات صنعت از مهم‌ترین برنامه‌های بانک توسعه تعاون در استان هرمزگان است.
نجفی با اشاره به فعالیت‌ها و خدمات تخصصی این بانک برای تعاونگران و تولیدکنندگان در همین رابطه افزود: اشتغال‌زایی، توسعه بخش تعاون و کمک به حفظ اشتغال از مهم‌ترین اهداف بانک توسعه تعاون است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون ضمن رعایت اصول و موازین مرتبط با تراز مالی و استانداردهای حسابداری، در تعامل با مشتریان به دنبال کشف سود نیست، بلکه حمایت از صنایع مولد و واحدهای کارآفرین در اولویت می‌باشد.
نجفی تصریح نمود: برای تسریع در تصویب و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی و تکریم مشتریان، حدود اختیارات استان‌ها افزایش یافته است، ازاین‌رو با ارتباطات پیوسته میان صف و ستاد بانک، امکان بهره‌گیری از رهنمودهای همکاران ستاد نیز به شکل مناسبی فراهم گردیده است.
شایان ذکر است در این سفر حمیدرضا البرزی مدیر امور اعتباری و سرمایه گذاری، ایرج شیخ‌زاده مدیر امور مشتریان و بانکداری شرکتی، احمد محمدی مدیر امور استان‌ها و شعب و اسماعیل امیری رئیس اداره کل بازاریابی و سید عنایت خداکرم پور مدیر شعب استان هرمزگان در دیدارهای با فعالان اقتصادی استان عضو هیات مدیره بانک را همراهی کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: