کد خبر: ۹۴۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
هلدینگ صباایده که بیشتر به‌دلیل سرویس آپارات و فیلیمو شناخته می‌شود، با سرمایه‌گذاری در فلایتیو، وارد حوزه‌ی گردشگری آنلاین شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ هلدینگ صباایده، یکی از قدیمی‌ترین برند‌های استارتاپی ایران با سرمایه‌گذاری 20 درصدی در فلایتیو، یکی از سامانه‌های معتبر فروش آنلاین بلیت هواپیما و قطار و رزرو هتل‌ و یکی از دو استارتاپ بزرگ حوزه‌ی گردشگری، به‌طور رسمی وارد بازار گردشگری آنلاین شد.

این برند در حوزه‌ی ویدئو و استریم و تبلیغات آنلاین فعالیت می‌کند و پلتفرم‌هایی چون فیلیمو و آپارات و آژانس تبلیغات آنلاین صباویژن زیرمجموعه‌اش هستند.

ظرفیت‌های موجود در بازار گردشگری آنلاین ایران و فاصله‌ی زیاد این حوزه از بازار آفلاین و رشد چشمگیر و ارگانیک فلایتیو از ابتدای فعالیت آن و ویژگی‌های مشترک تیم‌های مدیریتی دو برند که آن‌ها را به‌هم نزدیک‌تر می‌کند، از مهم‌ترین دلایل جدیدترین سرمایه‌گذاری صباایده است.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: گردشگری
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار