کد خبر: ۹۶۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
استاندار بوشهر:
بوشهر- استاندار بوشهر گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از حمایت قاطع ملت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای گران‌قدر است.

عبدالکریم گراوند در جمع راهپیمایان بوشهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز مردم همیشه در صحنه بوشهر پا به پای مردم سایر ایران اسلامی در راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کردند و حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

وی با قدردانی از حضور با شکوه مردم بوشهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: ملت ایران در همه عرصه‌ها حامی و مدافع انقلاب است.

استاندار بوشهر گفت: ملت ایران سختی‌ها را تحمل می‌کند ولی در مقابل دشمنان کوتاه نمی‌آید و این حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تحقق این مهم است.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی به‌ویژه آمریکا در اهداف خود علیه ایران اسلامی ناکام مانده است افزود: با توجه به شرایطی که قرار داریم بحث تحریم‌ها و فشار حداکثری که آمریکا مطرح می‌کند این حضور می‌تواند پاسخی به شعارها، موضع‌گیری‌ها و ترفندهای آنان باشد.

گراوند تصریح کرد: دشمنان می‌دانند ملت ایران در همه عرصه‌ها حامی انقلاب هستند و از حمایت دستاوردهای انقلاب دست‌بردار نیستند و نمی‌گذارد دشمن به اهداف خود دست یابد.

استاندار بوشهر با اشاره به مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان خاطرنشان کرد: ملت ایران سختی‌ها را تحمل می‌کند ولی در مقابل دشمنان کوتاه نمی‌آید و این حضور حماسی مردم نشان از حمایت قاطع ملت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار