کد خبر: ۹۸۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳
مدیرروابط عمومی و مشاور رسانه ای معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده از ابتلای معصومه ابتکار به ویروس کرونا خبر داد.

معصومه ابتکار هم کرونا گرفت

مدیرروابط عمومی و مشاور رسانه ای معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده از ابتلای معصومه ابتکار به ویروس کرونا خبر داد.

خانم فریبا ابتهاج روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به وجود برخی از علائم آلودگی خانم ابتکار به ویروس کرونا در روز گذشته آزمایش تست این ویروس از ایشان به انجام رسید که صبح امروز جواب آزمایش وی مثبت اعلام شد.

مشاور رسانه ای معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده تصریح کرد: خانم ابتکار هم اکنون برای سپری کردن دوران بیماری خود در منزل بستری است.

وی اظهار داشت: با توجه به احتمال آلودگی اعضای تیم همراه ایشان از همه افراد همراه آزمایش های لازم به انجام رسیده و روز شنبه نتایج آن اعلام خواهد شد.

در همین رابطه تست کرونای رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی هم مثبت شد.

مجتبی ذوالنور روز پنجشنبه با انتشار ویدیویی از مثبت بودن تست کرونای خود خبرداد و گفت: تست کرونای بنده مثبت شده است، این فعلا فراگیر است البته جای نگرانی نیست در قرنطینه هستم .

وی در این ویدئو تاکید کرد: انشالله ملت بر کرونا غلبه خواهند کرد و کرونا مغلوب مردم خواهد شد و مملکت از وجود این ویروس به زودی با رعایت مردم پاکسازی خواهد شد.

هفته جاری ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت و از اعضای ستاد مبارزه با کرونا روز 5 بهمن در نشست خبری با علی ربیعی سخنگوی دولت به سوالات خبرنگاران درباره کرونا پاسخ داد که یکی از حاشیه‌های این نشست تعریق شدید حریرچی و سرفه‌های مکرر وی بود.

حریرچی همان شب در گفت‌وگوی ویژه خبری نیز حاضر شد تا درباره کرونا اطلاع‌رسانی کند و در این برنامه نیز سرفه‌های او بازهم حاشیه‌ساز شد.

روز بعد، وهاب زاده‌ مشاور وزیر بهداشت در توئیتی اعلام کرد "تست کرونای دکتر حریرچی معاون کل وزارت بهداشت که در چند روز گذشته در خط مقدم مبارزه با کرونا حضور داشت، مثبت اعلام شد."

با اعلام بیماری معاون وزیر بهداشت، اولین مورد کرونا در دولت به ثبت رسید و با توجه به ارتباط چند روز گذشته حریرچی با مقامات دولتی احتمال دارد سایر مقامات دولتی نیز به این ویروس مبتلا باشند.

در مجلس شورای اسلامی نیز چند روز قبل با دستگاه تب‌سنج، نمایندگان مورد معاینه قرار گرفتند. یکی از حاشیه‌های مجلس، ترک پارلمان  از سوی احمد امیرآبادی نماینده قم و ضدعفونی کردن صندلی وی بود که برخی رسانه‌ها از ابتلای او به کرونا خبر دادند که از سوی امیرآبادی تکذیب شد و علت ترک مجلس را شرکت در جلسه هیئت رئیسه دانست. 

روز قبل هم ، محمود صادقی نماینده تهران در توئیتی اعلام کرد که به ویروس کرونا مبتلا شده و با توجه به ابتلای صادقی، اولین مورد ابتلا به این بیماری در بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز ثبت شد. 

ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته (آذر/دی) از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا، و بیش از ۲ هزار نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به‌ راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار