کد خبر: ۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
قطعی و وصلی‌های مکرر به یکی از مشکلات کهنه ADSL‌ مخابرات تبدیل شده است، در آخر هفته گذشته نیز علاوه بر قطعی‌های لحظه‌ای افت سرعت نیز اعتراض مشترکان را بلند کرد.
به گزارش تجارت آنلاین و به نقل از فارس، اختلال در سرویس اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات مدتی است ادامه‌دار شده است.
 
پیش از این مشترکان سرویس ADSL مخابرات اعلام می‌کردند که با قطع و وصلی‌های مکرر در سرویس مواجه‌اند که علت این امر از سوی مسئولان مخابرات کمبود IP آدرس اعلام شد.
 
نامناسب بودن وضعیت پشتیبانی و طولانی بودن صف انتظار مرکز تماس از دیگر موارد شکایت مشترکان از این سرویس است.
 
در مجموع نیز مشترکان این سرویس سطح کیفیت ADSL مخابرات را متوسط ارزیابی می‌کنند و نسبت به این سطح کیفیت آگاهی‌ دارند. اما طی روزهای گذشته اختلال در  سرویس اینترنت مخابرات بار دیگر جدی شده است.
 
خانم جوانی که مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات است، اعلام می‌کند که در آخر هفته گذشته به طور مکرر با قطع و وصلی در سرویس مواجه بوده است که حتی در حالت برقراری سرویس نیز به دلیل سرعت کم در باز کردن صفحات وب، ناگزیر به ریست کردن چند باره مودم شده است.
 
این مشترکان اضافه می‌کند در مجموع نیز شب‌ها کیفیت سرویس بسیار پایین است.
 
آقای جوانی که به تازگی به جمع مشترکان ADSL مخابرات پیوسته و سرویس 512 کیلوبیت بر ثانیه را مشترک شده است، با تأیید خبر قطعی سرویس در آخر هفته گذشته اعلام کرد: زمانی که سرویس برقرار باشد کیفیت خوب است اما در روزهای اخیر که سرویس قطع شده بود با مرکز پشتیبانی تماس گرفته و کارشناسان مرکز اعلام کرده‌اند‌ که مخابرات در حال تأمین تجهیزات جدیدی برای افزایش پهنای باند است تا کاربران بیشتری امکان اتصال همزمان به شبکه‌ را داشته باشند و در نتیجه سرعت دسترسی بهبود یابد.
 
خانم دیگری که بیش از یک سال است از ADSL مخابرات استفاده می‌کند، از کیفیت اینترنت مخابرات رضایت ندارد. او می‌گوید: کیفیت سرویس چندان راضی‌کننده نیست.
 
این خانم که از استفاده‌کنندگان همیشگی نرم‌افزار وایبر است عنوان می‌کند: به دلیل سرعت کم اینترنت، از دیدن ویدئوهای وایبر خسته و در نهایت پشیمان می‌شود.
 
البته آقای جوان دیگری در پاسخ به این گلایه تاکید دارد که در لود شدن ویدئوها و تصاویر در وایبر با اینترنت مخابرات مشکلی ندارد و به راحتی این کار را انجام می‌دهد.
 
این مشترک ادامه می‌دهد: سرویس اینترنت مخابرات همواره دارای قطعی و وصلی مکرر است و به دفعات در روز سرویس برای لحظاتی قطع می‌شود. نتایج این مشکل برای مشترکانی که مودم قدیمی یا جدید داشته باشند، متفاوت است، سرویس برخی از مشترکان پس از وصل خودکار اینترنت، برقرار می‌شود اما برخی از مشترکان باید تنظیمات مودم خود را از ابتدا ست کنند. او می‌گوید: از آنجا که به این شرایط عادت کرده در این مواقع دیگر با پشتیبانی تماس نمی‌گیرد.
 

نام:
ایمیل:
* نظر: