کد خبر: ۹۹۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
خانم دلورس آویرو، مادر کریستیانو رونالدو از بیمارستان پیامی را پس از سکته مغزی خود منتشر کرد

خانم دلورس آویرو، مادر کریستیانو رونالدو از بیمارستان پیامی را پس از سکته مغزی خود منتشر کرد

پیغام مادر رونالدو از بیمارستان: خیلی شانس آوردم

خانم دلورس آویرو، مادر کریستیانو رونالدو که چند روز پیش به دلیل سکته مغزی به بیمارستانی درمادیرای پرتغال منتقل و همچنان در آنجا بستری است، حالا از بیمارستان پیغامی مثبت برای هوادارانش منتشر کرده است.

مادر کریس رونالدو این پیغام امیدبخش را از بیمارستان منتشر کرد. اینطور به نظر می رسد که او بعد  از سکته مغزی ای که روز دوشنبه گریبانگیرش شد، به خوبی روند بهبود را طی می کند و حالا در اینستاگرام پیغامی برای هوادارانش نوشته ودرمورد حال و روزش توضیحاتی داده است.

در پیغام مادر کریس رونالدو می خوانیم:

« عزیزانم، این از آن دست پیغامهای عادی دلورس برای شما نیست. من فقط به اینجا آمدم تا بگویم که به خوبی روند بهبود را پشت سرمی گذارم (خیلی درمورد درازکشیدن های طولانی روی تخت غر زدم) ولی می دانم که این برای بهتر شدنم است. تا چند روز دیگر اگر خدا بخواهد به روتین عادی زندگی ام بازخواهم گشت. همه چیز در حد یک ترس کوچک بود؛ حالم خوب است و دقیقا می دانم که چه اتفاقی برایم رخ داده و با علم به همه این مسائل، می گویم که واقعا شانس آوردم. از تیم پزشکی و تمام افراد حرفه ای که از اولین لحظه در کنارم بودند تشکر می کنم. به خاطر پیغامهای فراوانتان متشکرم. من این پیغامها را نمی خواهم ولی دخترم کاتیا، مرا در جریان همه پیغامهایتان قرار میدهد.

به خاطر دعاها و انرژی های مثبتتان از سراسر دنیا متشکرم. از فرزندان عزیزم، نوه های عزیزم، برادران و دوستانم متشکرم. دلورس خیلی زود بازخواهد گشت ولی دوست دارم همین حالا از پیغامهای محبت آمیزتان تشکر کنم و تقاضا دارم تا به حریم خصوصی ام احترام گذاشته شود. اگرچه من خودم این پیغام را ننوشتم، ولی تک تک این کلمات را دیکته کردم تا برایتان نوشته شود. ممنون از همه.»

درطول این روزها فرزندان خانم دلورس لحظه ای او را تنها نگذاشته اند. کریس رونالدو بلافاصله بعد از اطلاع از این اتفاق تلخ، همراه با پسر بزرگترش و نامزدش جورجینا، سوار بر هواپیمای خصوصی اش از تورین به پرتغال سفر کرد تا درکنار مادرش باشد و 24 ساعت بعد با خیالی راحت به تورین بازگشت تا تمریناتش را با یووه از سر بگیرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار