پاسخگویی به یک میلیون تماس موفق

مهدی دعاگویی مدیرمرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت از پاسخگویی این مرکز به بالغ بر یک میلیون تماس موفق در طی سال جاری خبر داد. وی با بیان اینکه بانک قرض الحسنه رسالت در سال 98 رکورد دار پاسخ در مرکز تماس بانک های سراسر کشور بوده؛ گفت: کارشناسان مرکز امدادمشتریان به صورت شبانه روزی در ایام هفته پاسخگوی نیاز مشتریان هستند. وی میانگین تماس با این مرکز را 85 هزار تماس در طول ماه اعلام کرد و میانگین 2900 تماس و میانگین پاسخ هر کارشناس در روز 250 تماس ثبت شده است. بیشترین حجم تماس را از ساعت 09:30 الی 16 و در طول شب از 19 الی 22:30 اعلام کرد.

 

خرید اوراق با افزایش تسهیلات جعاله

ندا بشیری مدیر ابزارهای نوین مالی فرابورس از افزایش اقبال به خرید اوراق تسه در میانه زمستان خبر داد و یک عامل اصلی موثر بر این موضوع را افزایش سقف تسهیلات جعاله دانست. بیش از یک ماه است که سقف تسهیلات جعاله تعمیرات مسکن از 20 به 40 میلیون تومان افزایش یافته است، افزود: رشد 100 درصدی این تسهیلات که در ازای خرید اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات (تسه) پرداخت می‌شود، سبب افزایش شمار مشتریان اوراق مذکور در فرابورس شده است.

سقف تسهیلات خرید مسکن از محل این اوراق نیز در حالت زوجین در تهران دو برابر شده و از 120 به 240 میلیون تومان افزایش یافته است.

 

پاسخگویی 24 ساعته به مشتریان بانک شهر

اصغر روح الهی مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر با بیان اینکه کارشناسان سامانه نظارت و ارتباطات مردمی این بانک به صورت 24 ساعته پاسخگوی مشتریان هستند،گفت:طی روزهای اخیر، بواسطه گسترش "ویروس کرونا" و کاهش حضور مشتریان در شعب توانسته ایم اطلاع رسانی کاملی را در خصوص استفاده از خدمات غیرحضوری بانک شهر ارائه دهیم. بانک شهر در سه شیفت پاسخگو و راهنمای مشتریان شبکه بانکی و شهروندان است،افزود: طی هفته گذشته نزدیک به 14 هزار تماس با این سامانه برقرار شده است. وی با بیان اینکه 50 کارشناس بانکی در سامانه 8655 از لحظه آغاز تماس تا پایان ، لحظه به لحظه مشتریان و شهروندان را راهنمایی می کنند.

تشكیل شورای راهبردی توسعه
مدیریت بیمه مركزی

شورای راهبردی توسعه مدیریت بیمه مرکزی با هدف طراحی ساز و کارهای مناسب برای اجرایی نمودن سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و نقشه راه اصلاح نظام اداری بیمه مرکزی تشکیل شد. به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیمه اعضای این شورا را مفید امینی معاون نظارت بیمه مرکزی، دکتر کرد بچه رییس پژوهشکده بیمه، دکتر باقری مدیرکل توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی و کاظم فیروز پوری بند پی مدیرکل بازرسی، حسابرسی داخلی و مبارزه با پولشویی بیمه مرکزی تشکیل می دهند.

پرداخت هزینه های درمانی کرونا
از سوی شرکت های بیمه

شرکت های بیمه، هزینه درمان افرادی که دارای بیمه درمان تکمیلی بوده و به بیماری کرونا مبتلا شده اند را پرداخت می کنند. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل، حسن رضا عباسیان فر، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و امور فنی بیمه مرکزی طی نامه ای این مهم را به شرکت های بیمه ابلاغ کرد. جبران هزینه های درمانی مربوط به بیماری کرونا با رعایت مفاد قرارداد بیمه درمان تکمیلی فی-مابین، در تعهد شرکت های بیمه است. پرداخت غرامت بابت این بیماری برای آن دسته از بیمه شدگان بیمه های زندگی که پوشش های تکمیلی مربوط را خریداری نموده اند، تابع شرایط بیمه نامه های مذکور می باشد.

خرید غیرحضوری بیمه با آرمان 24

به منظور تسهیل در خرید آنلاین و غیرحضوری انواع بیمه نامه سامانه فروش اینترنتی بیمه نامه های این شرکت به آدرسwww.armanins24.com ، در دسترس عموم قرار گرفته است. به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه آرمان ؛ کاربران و مشتریان می توانند با ورود به سامانه آرمان24، بیمه نامه دلخواه خود را به همراه پوشش های مورد نیاز در رشته های ثالث و بدنه خودرو، آتش سوزی، حوادث انفرادی پس از استعلام نرخ بیمه نامه و پرداخت وجه آن به صورت اینترنتی، آنلاین خریداری نمایند. چنانچه درخواست مشتری، به هر دلیل، امکان عملی شدن و یا صدور را نداشته باشد؛ در اولین فرصت به مشتری اطلاع رسانی شده و وجه پرداخت شده، عودت داده می شود. مشتریان همچنین می توانند جهت یادآوری تمدید بیمه نامه های خود، از این سامانه استفاده نمایند.

حجت اله مهدیان ابراز امیدواری کرد:

گروه بانک و بیمه: حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون: توسعه، شکوفایی و افزایش حجم فعالیت شرکت‌های وظیفه‌ای بانک توسعه تعاون مورد انتظار است.

به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه مجمع سالیانه شرکت سامانه متمرکز الکترونیک توسعه تعاون «سمات» اظهار داشت: با توجه به رسالت و مأموریت بانک توسعه تعاون در حمایت از تعاونگران و همچنین حجم گسترده تکالیف دولتی و حضور بانک در طرح‌های ملی؛ لازم است شرکت‌های وابسته به بانک توسعه تعاون به‌ویژه شرکت‌های ابزاری و وظیفه‌ای بانک به سطح بالاتری از توسعه، شکوفایی و افزایش دامنه فعالیت دست یابند.

وی در همین زمینه افزود: از شرکت‌های وظیفه‌ای بانک انتظار سودآوری نداریم، بااین‌حال لازم است مطابق سال‌های پیشین، انضباط مالی، رعایت استانداردهای حرفه‌ای و سازمان‌دهی عملیاتی را موردتوجه قرار دهند.

مهدیان با اشاره به تجربه و تخصص ارزشمند شرکت سمات در اجرای پروژه‌های زیرساخت، امنیت، راه‌اندازی سامانه‌ها در بانک توسعه تعاون و سازمان‌های همکار و تعاونگران گفت: تلاش شرکت سمات در زمینه توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و بهره‌گیری از سامانه‌های ارتباطی، مزایا و کاربردهای مناسبی در جهت پیشبرد امور و افزایش شفافیت، بهره‌وری و کارآمدی، تسریع و تسهیل مناسبات و روابط مالی، اقتصادی و تجاری ایجاد می‌کند. بر این اساس شرکت سمات علاوه بر پوشش نیازها و الزامات بانک توسعه تعاون در امور فناوری و ارتباطاتی؛ طرح‌ها و پروژه‌هایی نیز در جهت تأمین نیاز سایر دستگاه‌های ذیربط بخش تعاون، تعاونگران، اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی اجرا نموده است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در ادامه خاطرنشان کرد: افزایش حجم بانکداری توسعه‌ای با پیشرفت زیرساخت‌های فناوری موردنیاز، قابل تحقق می‌باشد، ازآنجایی‌که روش‌های نوین تأمین مالی، شکل‌گیری ابزارهای نوین مالی، انتشار اوراق اسناد خزانه اسلامی، بروز و ظهور پدیده «تأمین مالی جمعی» به شکل گسترده‌تری رواج پیدا نموده و بازیگران بازار و نقش‌آفرینان بخش تعاون و کارآفرینان در قالب‌های جدید تمایل به فعالیت دارند، ازاین‌رو راه‌اندازی سامانه‌ها و مدل‌های مطابق با این مناسبات و روابط جدید موردنیاز بوده است، که در همین رابطه شرکت سمات تا حد مناسبی در این زمینه‌ها به ایفای نقش پرداخته و در جهت ایفای نقش محوری بانک توسعه تعاون به‌عنوان نهاد مالی بخش تعاون، ادامه حرکت در این مسیر مورد انتظار می‌باشد.

مهدیان با اشاره به رضایت مدیران ارشد بانک توسعه تعاون از مجموع فعالیت شرکت سمات در همین زمینه افزود: نیل به اهداف توسعه‌ای بانک توسعه تعاون ایجاب می‌کند دسترسی به اهداف کوتاه‌مدت و میان‌مدت موجب اقناع دست‌اندرکاران شرکت نشود و برای تحقق چشم‌اندازهای بخش تعاون، به تحقق اهداف بلندمدت پرداخته شود.

وی به مدیران ارشد شرکت سمات توصیه نمود: تفکیک نقش حرفه‌ای مدیرعامل و اعضای هیات مدیره در پیشبرد امور بسیار موثر است. وی افزود: اعضای هیات مدیره وظیفه راهبری، سیاستگزاری را بر عهده‌دارند و اجرای سیاست‌ها و راهبردها بر عهده مدیرعامل شرکت می‌باشد، که لازم است تصمیمات قاطعانه، سریع و کارآمد در این خصوص اتخاذ گردیده و به اجرا درآید. امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در این جلسه گفت: نقش‌آفرینی شرکت سمات در پشتیبانی سامانه‌ای و فناوری از بانک توسعه تعاون موجب گردیده سهم تکالیف بانک در طرح‌های ملی و توسعه‌ای افزایش یابد و سطح همکاری بانک با اتحادیه‌ها، تعاونگران و سازمان‌های همکار بانک افزایش یابد

فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی فرهاد فنودی عضو هیات مدیره بانک کشاورزی را به سمت عضو اصلی شعبه دوم هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان بانک کشاورزی منصوب کرد.

به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در این حکم آمده است: « به استناد ماده 2 قانون رسیدگی به تخلفات اداری و ماده 3 آیین نامه اجرایی آن و بنا به پیشنهاد دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات و نماینده وزیر در ماده 34 آیین نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات اداری، به موجب این حکم به عنوان «عضو اصلی شعبه دوم هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان بانک کشاورزی» به مدت سه سال منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال درجهت تحقق اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و در جهت انجام وظایف خطیر و مهم خود، همکاری لازم با دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات و نماینده وزیر در ماده 34 آیین نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات اداری داشته باشید. توفیق و سربلندی جنابعالی را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف محوله از خداوند منان مسئلت می نمایم