معاون سيف خبر داد:
معاون بين‌الملل بانک‌مرکزي زمان اجراي برنامه يکسان‌سازي نرخ ارز را اواخر امسال اعلام کرد و گفت: توقف فروش ارز مسافرتي در جهت اجراي يکسان‌سازي ارزي است.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از خبرگزاري تسنيم، غلامعلي کامياب در پاسخ به اين سوال که آيا توقف فروش ارز مسافرتي بر اساس دستورالعمل بانک مرکزي و تهيه اين ارز با نرخ بازار آزاد توسط مسافران مي‌تواند، مقدمه اي براي اجراي يکسان سازي نرخ ارز توسط اين بانک باشد؟ افزود:‌ توقف فروش ارز مسافرتي در جهت اجراي يکسان سازي ارزي است.
معاون بين الملل بانک مرکزي درباره زمان اجراي برنامه يکسان سازي نرخ ارز گفت: گرچه هنوز زماني براي اجراي برنامه تک نرخي کردن ارز توسط بانک مرکزي به صورت مشخص تعيين نشده است اما فعلا برنامه ريزي‌ها، اجراي آن را براي پايان سال جاري پيش بيني کرده است.
وي با تاکيد بر اينکه شرايط لازم براي اجراي برنامه يکسان‌سازي ارزي از جمله‌اماده سازي کامل کارگزاري‌ها و ارتباطات بين المللي در اين راستا حاصل نشده است و بايد اين موارد قبل از برنامه تک نرخي کردن ارز انجام شود، افزود:‌ با وجود اينکه حذف ارز مسافرتي در جهت تک نرخي کردن نرخ ارز است؛ اما نمي‌توان آن را مقدمه اي براي اين اجرا برنامه دانست.
کامياب ادامه داد: با وجود اينکه کارهاي زيادي براي آغاز اجراي يکسان سازي نرخ ارز انجام شده‌اما اقدامات ديگري نيز ادامه دارد که توقف فروش ارز مسافرتي يکي از سياست‌هاي اتخاذ شده در راه آغاز شده است.بر اساس اعلام بانک مرکزي فروش ارز مسافرتي از امروز بيستم شهريور ماه متوقف و مسافران مي‌توانند ارز را با نرخ بازار آزاد تهيه کنند.
با اصلاح مقررات ارزي ناظر بر ارز مسافرتي، بانک‌ها مي‌توانند ضمن تسهيل فرآيندهاي مرتبط با فروش ارز مسافرتي اعم از سياحتي و زيارتي، از بيستم شهريور ماه سال جاري به فروش اين ارز به نرخ بازار (آزاد) در مقابل ارائه گذرنامه، بليت و ويزاي کشور مقصد (در مورد کشورهايي که نياز به ويزا دارند) اقدام کنند.
 تاکنون مسافران ايراني که بيش از دوازده سال سن داشتند و از راه‌هاي هوايي، زميني، ريلي و دريايي از کشور خارج مي‌شدند، مي‌توانستند براي يک بار در طول سال حداکثر 300 دلار آمريکا يا معادل آن را، با ارائه گذرنامه معتبر جمهوري اسلامي‌ايران، بليط مسافرت، ويزاي کشور مقصد (در خصوص کشورهايي که نياز به اخذ ويزا دارند) و تعهد کتبي مسافر مبني بر خريد ارز مسافرتي فقط از يک منبع، با نرخ مبادله‌اي تهيه کنند.
تاکيد مي‌شود با اجراي بخشنامه جديد (بخشنامه شماره 96.181289 مورخ 1396.06.12) از تاريخ بيستم شهريور، فروش ارز مسافرتي با نرخ مبادله اي از ذيل قسمت "ب" بخش سوم مجموعه مقررات ارزي، حذف و فروش ارز مسافرتي با نرخ بازار (آزاد) انجام خواهد پذيرفت.
بانک مرکزي در عين حال اعلام کرده است که در سال جاري با هدف رفاه حال شرکت کنندگان در گردهمايي بزرگ اربعين حسيني، همانند سال‌هاي گذشته، ارز مسافرتي به ميزان حداکثر 200 دلار آمريکا به نرخ مبادله‌اي با ارائه گذرنامه معتبر جمهوري اسلامي‌ايران و بليت مسافرت براي زائران اين موسم را از طريق بانک‌هاي ملي ايران، ملت و سامان تامين مي‌کند.
مديرعامل بانک توسعه صادرات اعلام کرد: نيازهاي بانکي تجار دو کشور ايران و کره جنوبي پوشش داده مي‌شود و رفع اين مشکلات به آسودگي قابل انجام است.
دکتر علي صالح آبادي در گفت و گو با راديو اقتصاد اظهار داشت: روند همکاري‌ها با شبکه بانکي کره جنوبي بسيار مطلوب است. وي تصريح کرد: بانک ملت سئول بعنوان شعبه اي از بانک ملت ايران قبلا فعاليت داشت و به دليل تحريمها از سال 2011 روابط بانکي با اين بانک قطع شده بود ، درحال حاضر اين بانک با پيگيريهاي بانک مرکزي و وزارت خارجه فعال شده است و مي‌تواند بدون هيچگونه محدوديتي خدماتي چون اعتبار اسنادي، ضمانتنامه و حواله جات را انجام دهد. دکتر صالح آبادي ادامه داد: با توجه به فروش نفت ايران به کره جنوبي و وجود حسابهاي بانک مرکزي نزد بانکهاي مهم کشور کره جنوبي، واردکنندگان ايراني مي‌توانند از طريق اين حسابها فعاليت‌هاي ارزي خود را پوشش دهند. وي رخدادهايي چون فعاليت مجدد شعب بانکهاي ايراني در خارج از کشور، برقراري رابطه کارگزاري با بانکهاي معتبر و بزرگ اروپايي، قابليت استفاده بانکهاي ايراني از خطوط اعتباري بانکهاي خارجي و خروج حسابهاي بانک توسعه صادرات و ديگر بانکهاي کشور از تحريم و از جمله مواردي ذکر کرد که پيامدهاي مثبتي در شبکه بانکي برجاي گذارده است. وي گفت: اين تعاملات بين دو کشور تعاملات در حال شکل گيري است و ميتوان اين مدل يعني استفاده ارزهاي محلي به جاي ارزهاي جهان روا را به کشورهاي ديگر نيز تعميم داد.
مدير عامل بانک صادرات ايران به مناسبت شصت وپنجمين سالگرد تأسيس اين بانک، از شعبه بازار يک به عنوان اولين و قديمي‌ترين شعبه بانک بازديد و با مشتريان و کارکنان ديدار و گفتگو کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک صادرات ايران، سياوش زراعتي و هيأت همراه با حضور در شعبه بازار يک ضمن بررسي عملکرد شعبه، با مشتريان به صورت بي‌واسطه به گفتگو پرداخت. مدير عامل بانک صادرات ايران با بيان اينکه منشور اصلي اين بانک مشتري مداري و تکريم ارباب رجوع است ، بر اهتمام براي حل مشکلات بخشهاي مختلف توليدي و اقتصادي با محوريت قرار دادن نيازهاي مشتريان ، تاکيد کرد.
وي با اذعان به اينکه اساس پايداري و موفقيت بانک طي ٦٥ سال گذشته، مرهون تلاش مديران و کارکنان در زمينه احترام به مشتري و رفع نيازهاي او بوده ،تصريح کرد:تلاش مديران بانک صادرات همواره بر اين بوده که بتوان جايگاه مردمي‌اين بانک را حفظ و ارتقاء دهند.
وي درادامه از مسئولان بانک خواست تا در خصوص اعطاي وام قرض الحسنه ازدواج تا پايان شهريور ماه سال جاري هر آنچه درتعهد بانک قرارگرفته را به انجام برسانند. براساس اين گزارش شعبه بازار بانک صادرات ايران با کد يک در سال ١٣٣١ در محدوده بازار بزرگ تهران افتتاح و راه‌اندازي شده و همواره به عنوان نماد اين بانک نقش بسزايي در جلب رضايتمندي مشتريان و تحقق اهداف سازماني داشته است.
چهاردهمين مجمع عمومي‌عادي سالانه صاحبان سهام شرکت خدمات پشتيباني مهر 78 روز يک شنبه 19 شهريور با حضور مديرعامل بانک کشاورزي برگزار و طي آن، ضمن تاييد صورت‌هاي مالي منتهي به پايان سال 1395، بازرس اصلي و علي البدل و حسابرس قانوني براي سال 1396 انتخاب شدند.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک کشاورزي، در اين مجمع که با حضور دکتر مرتضي شهيدزاده رئيس هيات مديره و مديرعامل بانک کشاورزي، روح الله خدارحمي‌و داور ماهي کار اعضاي هيات مديره و مسعود زحمتکش مدير امورحوزه مديريت اين بانک، محمود صالحي مديرعامل شرکت خدمات پشتيباني مهر78، حسابرسان مستقل، بازرسان قانوني و ساير اعضا تشکيل شد، گزارش بررسي صورت‌هاي مالي، عملکرد مالي و جريان‌هاي مالي شرکت در سال 1395 توسط حسابرس مستقل و بازرس قانوني ارائه و منطبق بر استانداردهاي حسابداري اعلام و تصويب شد. دکتر شهيدزاده در اين جلسه از حسابرسان سازمان حسابرسي کشور که همواره با راهنمايي خود موجب بهبود وضعيت و انضباط مالي بانک کشاورزي و شرکت‌هاي وابسته شده‌اند قدرداني کرد و گفت: از شرکت‌هاي وابسته به بانک کشاورزي انتظار داريم با توجه به منابع سرمايه اي در اختيار، بخشي از سود بانک را تامين و تضمين کنند و به عنوان يک شرکت حرفه اي بانکي در کنار بانک کشاورزي به ارزش آفريني و خدمت رساني بپردازند. ارائه گزارش عملکرد اين شرکت توسط مديران شرکت، انتخاب روزنامه کثيرالانتشار، انتخاب بازرس اصلي وعلي البدل و حسابرس قانوني براي سال1396 از ديگر تصميمات اين مجمع بود.
مدير شعب بانک سپه استان يزد از رشد 33 درصدي تسهيلات پرداختي اين بانک به بخشهاي مولد طي پنج ماهه ابتداي سال نسبت به کل سال 95 خبر داد و اظهار داشت: بانک سپه تمام تلاش خود را براي تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي و نقش آفريني در عرصه کلان اقتصادي بکار گرفته است.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از پايگاه ا طلاع رساني بانک سپه : عباس وطن خواه مدير شعب بانک سپه استان يزد با بيان مطلب فوق افزود: با تلاش صورت گرفته توسط همکاران اين مديريت طي سال جاري در شاخص سپرده کل ريالي به رشدي معادل 11.8 درصدي، سپرده‌هاي موثر قرض الحسنه جاري با رشد 20 درصدي نسبت به سال گذشته، سپرده سرمايه گذاري کوتاه مدت با رشد 21 درصدي و بلند مدت با رشد 8.6 درصدي نسبت به اسفند ماه سال گذشته مواجه بوديم.وطن خواه با اشاره به طرح ضربتي وام ازدواج گفت:بانک سپه استان از ابتداي اجراي اين طرح تنها در سي روز 29.5 ميليارد ريال به 278 نفر از زوج‌هاي جوان وام پرداخت کرده است.به گفته مدير شعب بانک سپه استان يزد از مرداد سال 95 تاکنون 100 ميليارد و 650 ميليون ريال تسهيلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضيان پرداخت شده است. مدير شعب بانک سپه استان يزد با تاکيد بر اينکه اولويت بانک سپه توجه به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي و حمايت از بخش صنعت و توليد کنندگان است افزود: در اين راستا ميزان تسهيلات پرداختي بانک سپه استان يزد به بخش صنعت طي 5 ماهه نخست سال جاري نسبت به سال 95 بالغ بر 770 ميليارد ريال معادل 24 درصد رشد داشته است. همچنين تسهيلات پرداختي در بخش کشاورزي نيز با 11 درصد رشد به 33 ميليارد ريال رسيد.وي اظهارداشت: ميزان تسهيلات پرداختي اين بانک به بخشهاي مختلف طي 5 ماهه سال 96 نسبت به کل سال 95 را با افزايش 850 ميليارد ريالي بالغ بر 5970 ميليارد ريال افزايش داشته است.
برترين شرکت‌هاي دانش‌بنيان توليدکننده محصولات بر پايه دانش در پارک فنآوري‌ پرديس مورد تقدير قرار گرفتند.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک آينده، پانزدهمين اجلاس ساليانه و جشنواره برترين‌هاي پارک فنآوري‌ پرديس، با حضور دکتر محمدجواد ظريف، وزير امور خارجه؛ دکتر سيدعباس عراقچي، معاون وزير امور خارجه و ساير معاونان وزارت امور خارجه، دکتر سورنا ستاري، معاون علمي‌و فنآوري‌ رييس جمهور؛ سعيد سرکار، دبير ستاد توسعه فنآوري‌ نانو و جمعي از مديران ارشد دولت و نهادهاي صنفي و فعالان پارک، برگزار شد. در اين اجلاس، شرکت تجارت الکترونيکي ارتباط فردا، به‌عنوان يکي از شرکت‌هاي برتر کشور در حوزه توسعه کسب‌وکار معرفي شده و تنديس و لوح تقدير توسط دکتر ظريف و دکتر ستاري به مديرعامل اين شرکت، اهدا گرديد. گفتني است؛ هر ساله اجلاسي با حضور مدير عامل‌هاي شرکت‌هاي عضو، سياست‌گذاران حوزه فنآوري‌، تصميم‌سازان حوزه صنعت و فنآوري‌ و اعضاي هيأت امنا و شوراي پارک برگزار شده و طي آن، بهترين شرکت‌هاي عضو پارک فنآوري‌ و سازمان‌ها و افراد همکار در زمينه‌هاي مختلفِ مرتبط، معرفي و مورد تقدير قرار مي‌گيرند.
مدير امور اعتباري و سرمايه‌گذاري بانک توسعه تعاون با تشريح مصوبه ويژه هيات مديره اين بانک براي بخشودگي جرائم ديرکرد گفت: مشتريان مي‌توانند تا پايان مهرماه سال‌جاري از اين تسهيلات برخوردار شوند.
حميدرضا البرزي با اشاره به مصوبه هيئت مديره بانک توسعه تعاون به مناسبت هفته تعاون، گفت: هيات مديره بانک با نگاه ويژه تصميم گرفت که اگر مشتريان و يا تعاون‌گران تا پايان مهرماه سال جاري براي تسويه بدهي خود اقدام کنند، 6درصد جريمه تأخير و ديرکرد آنها حذف شود.
مدير امور اعتباري و سرمايه گذاري بانک توسعه تعاون اظهارداشت: اين مصوبه به پيشنهاد امور حقوقي بانک صورت گرفت که از هفته تعاون تا پايان مهرماه سال جاري، افرادي که مطالبات غير جاري در بانک توسعه تعاون دارند در صورت مراجعه به شعب و تعيين تکليف بدهي‌هاي خود، از بخشودگي جرائم ديرکرد برخوردار مي‌شوند.
البرزي ادامه داد: بنابراين مشتريان بانک در صورت تسويه بدهي غير جاري خود تا سي‌ام مهرماه مي‌توانند از بخشودگي 6درصد برخوردار شوند.
معاون بانک اقتصادنوين:
معاون اعتبارات و بين‌الملل بانک اقتصادنوين گفت: خدمات ارزي مزيت رقابتي بانک اقتصادنوين در آينده نزديک خواهد بود.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک اقتصادنوين، نصرت‌اله شهبازي در جمع معاون و روساي دواير ارزي شعب بانک اقتصادنوين طي سخناني با اشاره به لزوم تسريع ارايه خدمات ارزي به مشتريان گفت: بانک اقتصادنوين بانکي خوشنام و حرفه‌اي است که توانسته به جايگاه قابل قبولي در نظام بانکي دست پيدا کند.
وي افزود: در نظام بانکي خدمات ارزي و بين‌الملل جايگاه ويژه‌اي دارد و هر بانکي که بتواند خدمات مورد نياز مشتريان را با کيفيت و سرعت مناسب ارايه کند مي‌تواند علاوه بر رضايت‌مندي مشتريان در عرصه‌هاي بين‌المللي نيز در رده بانک‌هاي مطرح قرار گيرد.
وي گفت: رضايت مشتري در ارايه خدمات بانکي بسيار مهم و تعيين کننده است، در همين راستا لازم است که واحدهاي بانک اعم از ستاد و صف با هماهنگي کامل در مسير ارايه خدمات مورد نياز مشتري با بهترين کيفيت بکوشند.
وي تسلط به ريزه‌کاري‌هاي بازار بين‌المللي ارز را لازمه ارايه خدمات مطلوب توسط شعب ارزي دانست و گفت: همکاران اين بخش بايد به ريزه‌کاري‌هاي اين بازار تسلط پيدا کنند چرا که معامله‌گري در بازار بين‌المللي ارز داراي پيچيدگي‌هاي خاصي است و رمز سود بردن از اين بازار توجه به الگوهاي حرفه‌اي و تخصصي است. شهبازي ادامه داد: بانک اقتصادنوين اولين بانکي است که خدمات تخصصي مورد نياز مشتريان از جمله بانکداري شرکتي را به ايشان ارايه مي‌کند که اين خدمت مورد توجه مشتريان بزرگ قرار دارد.
عيسي امامي‌عضو هيأت مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران طي مراسمي‌با حضور تقوي مديريت شعب استان گلستان و جمعي از مديران و مسئولين ادارت و سازمان‌هاي شهرستان گرگان، خيرين و معتمدين، مشتريان ارزنده و نيز رؤساي شعب و دواير ستادي، ساختمان بازسازي شده اين مديريت را افتتاح نمود.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک قرض الحسنه مهرايران، امامي‌عضو هيأت مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران، ضمن تبريک اعياد سعيد قربان و غدير خم و همچنين تبريک ميلاد با سعادت دهمين اختر آسمان امامت و ولايت امام علي النقي (ع)، از زحمات مديريت، معاونت و كليه پرسنل استان گلستان در راستاي بازسازي ساختمان سرپرستي و ايجاد فضاي بسيار مطبوع اداري تقدير و تشكر كرد و خاطر نشان نمود كه دستيابي به اهداف ترسيمي‌كلان، مستلزم شناسايي و فعليت بخشي به ظرفيت‌هاي جديد بازاريابي مي‌باشد.
وي با اشاره به اهميت همدلي و وفاق بين مديران و کارکنان در جهت پيشبرد اهداف سازماني، تقويت روز افزون اين تعامل ارزشمند را مورد تاکيد قرار داد و از حاضرين در اين مراسم خواست که نسبت به تحقق بيش از پيش اين آموزه قرآني و ترويج سنت حسنه قرض الحسنه با اين بانك همكاري نمايند. بانک قرض الحسنه مهر ايران مي‌تواند با توجه به ذات وجودي خود که همانا حمايت از اقشار آسيب پذير و محروم جامعه مي‌باشد در استان گلستان، که يكي از استان‌هاي محروم كشور است فعاليت گسترده اي نموده و از تمامي‌پتانسيل‌هاي موجود نظير روستائيان، كشاورزان، دامداران و نيز ظرفيت‌هاي موجود در برادران اهل تسنن بخوبي استفاده نمايد.

معاون امور بانکي موسسه اعتباري ثامن از تبيين و تدوين راهبرد عملياتي ثامن با توجه به چارچوب اقدامات اجرايي و تلاش‌هاي مطالعاتي و سياست‌گذاري داخلي خبر داد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌موسسه اعتباري ثامن؛ عيسي قهرمان چابک در جمع کارکنان خوزستان با اشاره به اهميت بحث مطالبات افزود: براي حل مشکل معوقات بايد کميته‌هاي استاني با برگزاري منظم جلسات خود بدهي‌هاي معوق را تا حصول نتيجه پيگيري و وصول کنند.
قهرماني افزايش سهم ثامن از بازار پولي و مالي را با توجه به حضور نيروهاي جوان، متخصص و زبده ثامن دور از دسترس ندانست و گفت:بي شک مشتري مداري، بينش و استراتژي مناسب مديريتي و انسجام بين مديران ارشد و بدنه ثامن ، ارتقاي جايگاه ثامن در نظام بانکي به‌راحتي امکان‌پذير است.
وي وصول مطالبات و جذب منابع را موجب کاهش ريسک نقدينگي و اعتباري دانست و از روساي شعب خواست به شکل جدي با تشکيل تيم‌هاي مطالباتي آمار مطالبات را کاهش دهند.محمدعلي عسگري مدير امور شعب ناحيه چهار در اين بازديد و در جمع کارکنان با تشکر از تلاش همکاران گفت: عدم توجه به شايعات خصوصاً در فضاي مجازي ، پول گذاري خودپردازها، جذب منابع جديد و برخورد مناسب با مشتريان از اهميت بالاي برخوردار است.
عسگري با تأکيد بر حرکت تيمي‌براي وصول مطالبات از روساي شعب خواست با دعوت مشتريان و مذاکره برابر دستورالعمل‌هاي موجود همراهي لازم با مشتري را به‌منظور وصول معوقات در دستور کار قرار دهيد.
اداره کل فناوري اطلاعات بانک مسکن از راه‌اندازي نگارش جديد همراه بانک مسکن با قابليت‌‌هاي جديد خبر داد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از پايگاه خبري بانک مسکن- هيبنا، در راستاي توسعه و بهبود عملکرد درگاه‌هاي پرداخت غيرحضوري، نگارش جديد سامانه همراه بانک مسکن شامل فايل‌هاي نصب برنامه براي گوشي‌هاي داراي سيستم عامل اندرويد، جاوا و ios بر روي وب سايت اينترنتي بانک مسکن قرار گرفت.
در اين نگارش علاوه بر بهبود عملکرد نسخه قبلي همراه بانک مسکن، دست‌ کم چهار سرويس جديد به سامانه اضافه شده است؛ استعلام مشخصات صاحب حساب مقصد در انتقال وجه ساتنا و پايا، تغيير حساب پيش فرض کارت، واکشي و به روز رساني شماره کارت‌هاي مشتري و واکشي و به روز رساني شماره حساب‌هاي مشتري اين چهار سرويس را شامل مي‌شود.
بنا بر اعلام اداره کل فناوري اطلاعات بانک مسکن هم‌ اکنون همچنين نگارش جديد همراه بانک مسکن براي سيستم عامل IOS در حال بارگذاري بر روي سايت فروشگاه نرم افزاري شرکت اپل(APPSTORE) است.
به گفته مديران اداره کل فناوري اطلاعات بانک مسکن، اين بانک در راستاي توسعه ابزارهاي بانکداري الکترونيک و ارائه خدمات کارآمدتر و فراگير، اقدام به ايجاد سامانه بانکداري تلفن همراه کرده است تا با استفاده از تکنولوژي‌هاي مدرن، ارزان و سهل الوصول،گام موثري در جهت جلب رضايت مشتريان خود برداشته و مشتريان بتوانند صرفا با در دست داشتن تلفن همراه خود فارغ از محدوديت‌هاي زماني و مکاني از خدمات بانکي بهره‌مند شوند.

اهدا جايزه "جشنواره مشتريان شتابي
 بانک ايران زمين" با حضور مديرعامل

عبدالمجيد پورسعيد مدير عامل بانک ايران زمين در سفر به شيراز جايزه برنده خوش شانس "جشنواره مشتريان شتابي" را که به يکي از مشتريان شيراز تعلق گرفته بود، اهدا کرد.به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي: "جشنواره مشتريان شتابي بانک ايران زمين" مربوط به کارتهاي ساير بانکها بود که از دستگاههاي خودپرداز بانک ايران زمين استفاده کرده بودند، که در نيمه دوم سال گذشته برگزار شد.اين مراسم با حضور جمعي از مديران و مشتريان بانک ايران زمين انجام گرفت.

مهلت فروش اوراق گواهي سپرده
بانک رفاه تمديد شد

مهلت فروش اوراق گواهي سپرده مدت دار ويژه سرمايه گذاري عام مرحله دوازدهم بانک رفاه تا روز شنبه 25 شهريور ماه سالجاري تمديد شد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک رفاه؛ مدت فروش اوراق گواهي سپرده مدت دار ويژه سرمايه گذاري عام مرحله دوازدهم از تاريخ96.06.20 لغايت 96.06.25 به مدت 5 روزکاري مطابق شرايط انتشار اوراق تمديد شد.گفتني است نرخ سود علي الحساب اين اوراق ساليانه 17 درصد و سود اوراق بصورت ماهانه از طريق شعب بانک پرداخت خواهد شد.

بانک سامان 5000ميليارد ريال
 اوراق گواهي سپرده منتشر مي‌کند

بانک سامان با کسب مجوز از بانک مرکزي جمهوري اسلامي‌ايران، 5000 ميليارد ريال اوراق گواهي سپرده مدت‌دار، ويژه سرمايه‌گذاري (عام) منتشر مي‌کند.به گزارش روزنامه تجارت به نقل از اداره روابط عمومي‌بانک سامان، اوراق گواهي سپرده بانک سامان به صورت مدت‌دار ويژه سرمايه‌گذاري (عام)، با نام و از طريق سامانه سيما منتشر خواهد شد.بر اساس اين گزارش، اين اوراق يک ساله با سود 17 درصد سالانه و معاف از ماليات است و سود آن در مقاطع يک ماهه پرداخت مي‌شود. نرخ بازخريد اوراق نيز 15 درصد سالانه تعيين شده است.اين گزارش حاکي است، فروش اوراق گواهي سپرده مدت‌دار، ويژه سرمايه‌گذاري (عام) بانک سامان از روز دوشنبه 20 شهريورماه در تمام شعب بانک آغاز مي‌شود و تا 26 شهريور ماه به مدت 6 روز کاري ادامه دارد.

برگزاري مسابقه عکاسي "کار خوب"
 توسط بانک سينا

بانک سينا همزمان با جشنواره حساب‌هاي قرض الحسنه پس انداز خود، مسابقه عکاسي با محوريت "کار خوب" برگزار مي‌کند.به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک سينا شرکت کنندگان مي‌توانند از سوژه‌هاي مورد نظر خود در مورد کارهاي خوب و انسان دوستانه عکس بگيرند و آن را تا پايان شهريور ماه سال جاري از طريق پيام دايرکت به شناسه اينستاگرام بانک به آدرس
 https://www.instagram.com/sina_bank ارسال کنند.پس از داوري توسط تيم کارشناسان بانک به 3 عدد از بهترين تصاوير، هريک کارت هديه 10 ميليون ريالي اهدا خواهد شد. طبق اين گزارش، تصاوير بايد توسط خود شخص گرفته شده باشد و در صورت درخواست، اصل فايل تصاوير براي بانک ارسال شود.

حمايت بانک شهر
 از برگزاري پانزدهمين نمايشگاه عطر سيب

پانزدهمين نمايشگاه فرهنگي عطر سيب در راستاي تقويت باورهاي آئيني و ديني اصحاب هيئت‌هاي مذهبي، حسينيه‌ها، مساجد و کانون‌هاي مذهبي و همچنين و با هدف حمايت از کسب و کار حسيني در سطح شهر تهران برگزار مي‌شود.به گزارش روزنامه تجارت به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومي‌بانک شهر، در اين نمايشگاه، بانک شهر همانند سال گذشته با هدف تحقق مسئوليت اجتماعي به عنوان يکي از اولويت‌هاي خود ، با ارائه خدمات بانکي به مراجعان اين نمايشگاه ، در اين حرکت بزرگ فرهنگي مشارکت خواهد داشت.بر اين اساس، صدور و توزيع بيش از 30 هزار بن کارت ميان هيات‌هاي مستمر و غير مستمر، حسينيه‌ها و مساجد معرفي شده از سوي مبادي مربوطه، از جمله خدمات بانک شهر است که در اين نمايشگاه ارائه مي‌شود.همچنين در طول برگزاري پانزدهمين نمايشگاه عطر سيب، غرفه‌داران با افتتاح حساب در بانک شهر، دستگاه‌هاي کارتخوان اين بانک را دريافت خواهند کرد تا ارائه خدمات به مراجعان با سهولت بيشتر صورت گيرد.بانک شهر در راستاي تحقق مسئوليت اجتماعي و با هدف اطلاع رساني در اين حوزه، با تعريف شعار" از مردم، براي مردم" به معرفي اقدامات خود در اين زمينه مي‌پردازد که برگزاري اين نمايشگاه نيز در اين مجموعه تعريف شد تا شهروندان از اين موضوع اطمينان داشته باشند که آنچه به عنوان منابع در اختيار بانک شهر مي‌گذارند، براي آنان در مسير ارتقاي فرهنگ شهرنشيني هزينه مي‌شود.

قرعه کشي جشنواره قرض الحسنه پس انداز
 بانک گردشگري برگزار شد

مراسم قرعه کشي جوايز اولين جشنواره حسابهاي قرض الحسنه پس انداز بانک گردشگري برگزار شد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک گردشگري، در اين مراسم که منطبق با موعد از پيش اعلام شده و در روز 20 شهريور مصادف با ولادت حضرت امام موسي کاظم(ع) در ساختمان مرکزي بانک گردشگري برگزار شد، برندگان اولين دوره جشنواره حساب‌هاي قرض الحسنه بانک گردشگري معرفي شدند.
 اين مراسم با حضور اعضاي هيات نظارت بر قرعه کشي بانکها (متشکل از: نمايندگان محترم دادستاني کل کشور و بانک مرکزي جمهوري اسلامي‌ايران)؛ رئيس گروه مالي گردشگري، اعضاي هيات مديره بانک، معاونان، مديران و تني چند از روساي شعب و جمعي از مشتريان به پاس قدرداني از نيت خيرسپرده گذاران قرض الحسنه برگزار شد و هداياي نقدي ارزنده شامل 8 جايزه 1 ميليارد ريالي، 8 جايزه 500 ميليون ريالي، 8 جايزه 250 ميليون ريالي و 8 جايزه 100 ميليون ريالي به همراه صدها جايزه نقدي ديگر تعيين تکليف گرديد. يادآور مي‌شود جشنواره افتتاح حسابهاي قرض الحسنه پس انداز بانک گردشگري تا پايان مرداد ماه سال جاري ادامه داشت و مورد استقبال چشمگير هموطنان خير انديش و ارجمند قرار گرفت. در قرعه کشي صورت گرفته آن دسته از صاحبان سپرده قرض الحسنه شامل شدند که از تاريخ اول شهريور 95 تا 31 مرداد 96 اقدام به افتتاح حساب و تکميل موجودي کرده بودند.