کد خبر: ۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی تهران با تأکید برخروج دام سبک با هدف صادرات مازاد تولید درکشور، افزود: انجام بدون کارشناسی این امر منجر به کمبود عرضه دام و افزایش قیمت گوشت در شش ماه دوم سال خواهد شد.
به گزارش تجارت آنلاین؛علی ملکی با بیان اینکه قیمت و عرضه گوشت گوسفندی بیش از یکسال است که ثابت مانده، افزود: باخبر شدیم دستورخروج دام سبک برای صادرات به کشورهای ترکیه، عراق و امارات داده شده که امید است که این کار با برنامه ریزی و کار کارشناسی صورت گیرد.
 
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی تهران بیان کرد: قیمت گوشت گوسفند در یک سال گذشته ثبات بوده و اکنون قیمت هرکیلو گوشت گوسفندی خوب بدون دنبه برای مشتری 27 هزار تومان و قیمت هر کیلو ران گوسفندی 32 هزار تومان است.
 
وی از افزایش قیمت گوشت گوساله در پی کاهش عرضه آن در کشور خبر داد و گفت: به دلیل خروج غیر مجاز گوشت گوساله و کاهش عرضه آن در کشور شاهد افزایش قیمت آن بودیم.
 
ملکی افزود: مساله خروج غیر مجاز گوشت گاوی به سازمان جهاد کشاورزی، ستاد قرنطینه کشور و ستاد مبارزه با کالای قاچاق گزارش شده که امیدواریم برخورد لازم صورت بگیرد.
 
وی گفت:قیمت هر کیلو گرم گوشت گوساله به دلیل کمبود آن در کشور و ارسال آن به ترکیه و عراق، 2هزار تومان افزایش یافته، قیمت هرکیلوگرم گوشت گوساله اکنون 31 هزار تومان و ران گوساله پاک کرده 34 هزار تومان است.
 
رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی تهران خاطرنشان کرد: اکنون احتیاجی به واردات گوشت قرمز نیست اما احتمال می‌رود نگهداری دام به علت چرای ناکافی و قیمت نهاده‌های دامی سخت‌تر شده و دام زودتر از موعد ذبح شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: گوشت ، گوسفند ، دام ، قیمت ، کشاورزی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار