کد خبر: ۳۱۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
شركت مخابرات ايران از راه اندازي مركز تماس متمركز ويژه مشتريان تجاري شركت مخابرات ايران به صورت 24 ساعته براي پاسخگويي به مشكل هاي فني و سوال هاي مربوط به سرويس ها و صورتحساب مشتريان در سراسر كشور خبرداد.
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل شركت مخابرات ايران، سامانه پاسخگويي2010 يا مركز تماس متمركز ويژه مشتريان تجاري شركت مخابرات ايران به صورت 24 ساعته و حتي در روزهاي تعطيل ، پاسخگوي خدمات مورد نياز مشتريان است.
امكان پاسخگويي به همه مشتريان تجاري شركت مخابرات ايران در سراسر كشور به صورت متمركز و در اسرع وقت از قابليت هاي ويژه اين مركز است و به صورت ميانگين، مشكلات پيش آمده حداكثر تا 4 ساعت پس از اعلام، برطرف مي شود.
براساس اين گزارش، اين شبكه قابليت دارد تا امكان انتخاب زبان فارسي يا انگليسي، ارائه اطلاعات صورتحساب، اطلاع در خصوص محصول ها و سرويس ها، تغيير سرويس فعلي، ارتباط با پشتيباني فني و اطلاع از وضعيت مكاتبه ها را در اختيار مشتركان قرار دهد.
پيش از اين نيز وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات سامانه 195 را با هدف پاسخگويي به مشكل هاي مردم راه اندازي كرده بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پرطرفدارترین عناوین