کد خبر: ۲۳۸۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰
قطع سه ساعته برق امروز بعد اط ظهر ساکنان منطقه مرکزی تهران را با جهنم گرما و نبود آب مواجه کرده است.

قطع 3 ساعته برق تهران را به جهنم تبدیل کرد

قطع سه ساعته برق امروز بعد اط ظهر ساکنان منطقه مرکزی تهران را با جهنم گرما و نبود آب مواجه کرده است.

ازد کار افتادن وسایل سرمایشی و قطع پمپ های آب در مناطق مرکزی تهران نظیر نواب سلسبیل رودکی و قصرالدشت به خاطر قطع بی برنامه و اعلام نشده برق در روزهای اخیر موجی از نارضایتی در شهروندان به وجود آورده است.

سوختن وسایل برقی به خاطر نوسانات برق ، نبود آب و از کار افتادن آسانسورها در کنار ترافیک وحشتناک مرکز تهران سبب شده تا شهروندان وزارت نیرو و منطقه برق سهروردی را فاقد کارآمدی بدانند.

این در حالی است که این روزها اعلام خاموشی از طریق شماره 121 و یا اپلیکیشن برق من هم ممکن نیست و شرکت برق پاسخی به تماس های شهروندان نمی دهد.

طی یک ماه گذشته هم این اتفاق به تناوب در این منطقه تکرار شده و در برخی مناطق برق هر یک ساعت برق به مدت دو ساعت و سه بار پشت سر هم قطع شده است.

قطع برق در حالی اتفاق می افتد که شرکت توزیع برق تهران بزرگ طی اطلاعیه‌ای با اشاره به تشدید گرما در هفته جاری خواستار همراهی ادارات تهران در مدیریت مصرف برق جاری شد اما دولت در افدامی عجیب ادارات را تعطیل نکرد و ساعت کاری را هم کاهش نداد.

در اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق آمده است: به اطلاع مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ می رساند با توجه به الگوهای جوی و پیش بینی‌های انجام شده، طی هفته جاری نیز شهر تهران با هوایی گرم، مواجه و به دنبال آن مصرف برق نیز افزایش قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت. ضمن قدردانی از همراهی شهروندان تهرانی خواهشمند است با تداوم این همراهی طی هفته جاری، کاهش حداکثری مصرف برق و خودداری از استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات اوج بار ما را در ارائه خدمات هرچه بهتر یاری کنید.

این در حالی است که شهروندان معتقدند شرکت برق نمی تواند ناکارآمدی و عدم پیش بینی برای این فصل گرم سال را به گردن شهروندان بیاندازد و آنان را مجبور کند در خاموشی و گرما و بی آبی بمانند. حداقل مدیران برقی می توانند با اعلام جدول خاموشی کمی از ناکارآمدی سیستم توزیع برق بکاهند. شهروندان با بیان اینکه تهران گرمتر از قطر و بحرین و عمان و کشورهای گرمسیر همسایه نیست معتقدند ناکارآمدی در مدیریت را نباید گردن گرما انداخت.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار