کد خبر: ۱۰۴۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، این شرکت‌ها با ایجاد فاصله در لوگوهای جدید خود سعی کرده‌اند لزوم رعایت فاصله اجتماعی را در دوران شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید-۱۹ یادآوری کنند.

این اقدام کمپینی است بین‌المللی که خودروسازانی نظیر آئودی، هیوندایی، مرسدس و ... پیشگام آن بوده‌اند.

تاکنون بیش از یک میلیون و ۳۵۳ هزار نفر در سراسر جهان به این بیماری ویروسی مبتلا شده و نزدیک به ۷۶ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار