کد خبر: ۲۳۷۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۴
پیگیری‌ها از مسولان امنیتی نشان می‌دهد تیراندازی هوایی نیرو‌های حافظ امنیت اطراف حرم در خیابان نهم دی عامل این صدا بوده است.

ماجرای تیراندازی در اطراف حرم شاهچراغ(ع) چه بود؟

دقایقی قبل صدایی شبیه به شلیک تیر در نزدیکی حرم مطهر شاهچراغ شنیده شد.

پیگیری‌ها از مسولان امنیتی نشان می‌دهد تیراندازی هوایی نیرو‌های حافظ امنیت اطراف حرم در خیابان نهم دی عامل این صدا بوده است.

بررسی میدانی نشان می‌دهد آرامش کامل در حرم و اطراف حرم برقرار است.

در همین راستا سید مجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور درباره شنیده شدن صدای تیراندازی در اطراف شاه چراغ گفت: چند تیر هوایی به صورت سهوی شلیک شده است و هیچ موضوع امنیتی در این منطقه وجود نداشته است.
 
بابک یکتاپرست، سخنگوی اورژانس کشور نیز درباره مصدومان حادثه تیراندازی در حرم مطهر شاهچراغ گفت: بر اثر این حادثه سه نفر به دلیل آسیب ناشی از ماندن زیر پای جمعیت دچار هیستری ناشی از ترس شده و مصدوم شده اند و به منظور دریافت خدمات درمانی تکمیلی توسط آمبولانس به بیمارستان انتقال یافتند.
 
دادستان عمومی و‌انقلاب شیراز هم در خصوص خبر منتشر شده در فضای مجازی گفت: صدای تیر اندازی شنیده شده در اطراف شاهچراغ مربوط به شلیک سهوی یکی از عوامل امنیتی بوده و بر اثر سهل‌انگاری رخ داده است.
 

دادستان عمومی و انقلاب شیراز نیز اعلام کرد که صدای تیراندازی شنیده شده در اطراف شاهچراغ سهوی و بر اثر سهل‌انگاری بوده است.

سید مصطفی بحرینی دوشنبه شب ۲۵ تیرماه گفت: صدای تیراندازی شنیده ‌شده در اطراف شاهچراغ مربوط به شلیک سهوی یکی از عوامل امنیتی بوده و بر اثر سهل‌انگاری رخ داده است.

دادستان مرکز استان فارس با بیان اینکه صدای تیراندازی در یکی از خیابان‌های منتهی به حرم شنیده شده و محدوده حرم در امنیت کامل است، گفت: مراسم شب عاشورای حسینی هم اکنون در امنیت کامل در حرم در حال برگزاری است.

بحرینی با بیان اینکه به محض وصول خبر، یکی از معاونان دادستان شیراز و بازپرس ویژه در حرم مطهر شاهچراغ (ع) حضور یافتند، گفت: ابعاد دقیق موضوع در دست بررسی است و در صورت کشف موارد دیگر از طریق رسانه‌های رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار