کد خبر: ۱۰۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶
خوشبختانه با همت و حرکت جهادی مجموعه سیمان مازندران همچون سابق شاهد روند روبه رشد تولید محصولات این شرکت در سطح کشور بودیم.
به گزارش تجارت آنلاین و به نقل از مهر،  مدیرعامل کارخانه سیمان مازندران استفاده از زباله ها به عنوان سوخت های آینده یاد کرد و گفت: دو صنعت مهم می توانند به خوبی از زباله استفاده کننددر واقع اگر زباله ها در دمای بالا سوزانده شوند.
 
حمید یوسفی بعد از ظهر سه شنبه در مراسم جشن انقلاب کارخانه سیمان مازندران در نکا با اشاره به روند رو به رشد تولیدات سیمان مازندران نسبت به سال گذشته بیان داشت: خوشبختانه با همت و حرکت جهادی مجموعه سیمان مازندران همچون سابق شاهد روند روبه رشد تولید محصولات این شرکت در سطح کشور بودیم.
 
وی کاهش تقاضا و مقدار فروش تولید را از جمله معضلات و بحرانهای سیمان کشور دانست و افزود: خوشبختانه سیمان مازندران با شرایط قرار گرفته در کشور با نزدیک بودن به رقبا فروش نامناسبی نداشته است.
 
مدیر عامل کارخانه سیمان مازندران با بیان اینکه در جامعه کنونی اخلاق مداری تثبیت نشده است، تصریح کرد: متاسفانه به دلیل عدم برخورداری از دانش و مدیریت برخی از مدیران فروش و همچنین عدم تثبیت اخلاق مداری سبب کاهش قیمت سیمان در سطح کشور شد.
 
بی تدبیری برخی از مدیران کاهش سیمان را رقم زد
 
یوسفی کل تقاضای بازار را ۷.۵ تا ۸ درصد دانست و اظهار کرد: متاسفانه اخلاق مداری که به عنوان یکی از اصل های اساسی تولید محسوب می شد در حال حاضر با بی تدبیری برخی ۸ درصد از تقاضای کالای در سطح بازار کشور افت داشته و همچنین در میزان قیمت ها با کاهش ۵۵ درصدی روبرو بودیم.
 
یه گفته این مسئول از اوایل دی ماه سال جاری تاکنون سیمان مازندران با مدیریت بهینه وجهادی به دنبال ساماندهی بازار فروش در سطح استان وکشور است که خوشبختانه این امر نوید بخش تحولی در تولید سیمان خواهد بود.
 
وی با اشاره به اینکه پروژه های سیمان مازندران در زمینه زیست محیطی و انرژی به بهره برداری می رسد افزود: آینده ما به دست انرژی و محیط زیست سپرده می شود در واقع اگر به انرژی و محیط زیست توجه نشود قطعا باید با کارخانه های بسته روبرو شویم.
 
توجه ویژه به انرژی و محیط زیست در اولویت قرار می گیرد
 
مدیر عامل کارخانه سیمان مازندران اضافه کرد: بحث زیست محیطی تاکنون موفقیت های خوبی داشتیم و به عنوان مدیریت سبز شناخته شدیم.
 
یوسفی گفت: در جهت حفظ زیست بوم ها ومحیط زیست تاکنون دستگاه مکنده خریداری شده و به عنوان اولین کارخانه سیمان از این دستگاه جهت کاهش آلایندگی و آلودگی زیست محیطی برخوردار شدیم.
 
این مسئول استفاده از زباله ها به عنوان سوخت های آینده یاد کرد و اظهار کرد:  دو صنعت مهم می توانند به خوبی از زباله استفاده کننددر واقع اگر زباله ها در دمای بالا سوزانده شوند گاز خارج شده از این عمل آلایندگی و آلودگی را در پیش نخواهد داشت در این صورت می توان به عنوان سوخت جایگزین بهترین بهره را از این مقوله برد.
 
سیمان مازندران بهترین خانواده سیمان کشور
 
مدیر عامل کارخانه سیمان مازندران با اشاره به افت درآمدی سیمان استان تصریح کرد: با وجود اینکه سال ۹۳ بابا کاهش فروش در سیمان مازندران بودیم بالاترین خدمات را برکارگران و کارکنان این مجموعه فراهم کردیم چرا که خانواده سیمان مازندران به عنوان بهترین خانواده در سطح استان هستند.
 
وی با بیان اینکه در طی سال های اخیر با وجود تحریم ها پتانسیل ها و ظرفیت های صنعتی افزایش یافته افزود: انقلاب اسلامی ایران با وجود تمامی مشکلات از قبیل تهدید، تحریم، جنگ و ایجاد فتنه توانست شاهد بشترین شکوفایی باشد چرا که در شرایط سختر زندگی شیرین تر و عملکردها کاراتر خواهد بود.
 
به گفته یوسفی رسیدن به خودباوری شرط نهایی برای دستیابی به توسعه منابع ملی است لذا تا خود کفا و به استقلال واقعی نرسیم قطعا این تحریم ها برایمان به عنوان تهدید قلمداد می شود.
 
مدیر عامل سیمان مازندران با اشاره به افتخارات این مجموعه در زمان تحریم خاطرنشان کرد: در شرایط تحریم سیمان مازندران توانست به عنوان قطب اقتصادی صنعت سیمان کشور، صادر کننده نمونه، مدیر تولید نمونه، مدیریت سبز، صادر کننده نمونه معدنی و تنها نماینده استان به عنوان کارآفرین برتر را در کارنامه خود ثبت کند در واقع وجود تحریم توانست فرصت بزرگی در جهت توسعه و پیشرفت این مجموعه در کشور باشد.
 

برچسب ها: زباله ، سیمان ، سوخت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار