کد خبر: ۱۰۳۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
رئیس پلیس راهور همدان:
ایسنا/همدان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با تأکید براینکه امروز روز بسیار خوبی درمعابر استان بوده است، گفت: در روز طبیعت امسال بیش از ۹۰ درصد خودروهای همدانی ها در خانه ماند که جای تشکر از مردم دارد.

سرهنگ علی فکری در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: با وجود اعمال محدودیت های شدید در معابر شهری خوشبختانه همکاری خوبی از سوی مردم صورت گرفت و مقاومت و اعتراضی در این زمینه شکل نگرفت.

وی با بیان اینکه معابر شهری استان همدان در روز ۱۳ فروردین امسال بسیارخلوت بود، تصریح کرد: ۱۲ مورد قبض جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای خودروهای متخلف و غیربومی که توجهی به قانون نداشتند، صادر شد به طوریکه سه خودرو در نهاوند، دو مورد در ملایر، یک مورد در فامنین و شش مورد در همدان جریمه شدند.

وی ادامه داد: این خودروها به معابری که محدودیت داشته، وارد شده و به ایست پلیس توجه نکردند که در نهایت ضمن اعمال قانون از شهر خارج شدند.

فکری افزود: در تمامی محورهای متنهی به نقاط گردشگری و پارک‌ها و تفرجگاه‌ها ترافیک بسیار سبک بود به طوریکه در جاده حیدره و امامزاده محسن(ع) ترافیک بسیار سبک بوده و فقط افراد بومی تردد داشتند.

رئیس پلیس راهور همدان خاطرنشان کرد: در محور سد اکباتان، گنجنامه و بلوار ارم ترددی وجود نداشت و تمامی پارک ها و تفرجگاه‌های همدان کاملا پاکسازی شده بود.

وی از کاهش ۸۰ درصدی تصادفات در استان خبرداد و گفت: تصادفات فوتی استان همدان ۵۰ درصد و تصادفات جرحی نیز ۶۸ درصد کاهش داشته به طوریکه در مجموع تصادفات در کل استان بیش از ۸۰ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار