کد خبر: ۱۰۵۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
در قدردانی از کادر درمانی؛
بوشهر - مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: به منظور قدردانی از کادر درمانی، بوق امید کشتی‌ها در استان بوشهر طنین‌انداز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش ارجمندزاده صبح سه‌شنبه در آئین به صدا درآمدن بوق کشتی‌ها در اسکله و لنگرگاه‌های بنادر استان بوشهر اظهار داشت: کادر درمانی خدمات بزرگی را در این ایام داشته است که شایسته تقدیر است.

وی اضافه کرد: در همین راستا و به منظور تقدیر از تلاش‌ها و زحمات کادر درمانی خط مقدم مبارزه با ویروس و بیماری کرونا، در یک اقدام هماهنگ بوق کشتی‌ها در اسکله و لنگرهای بنادر استان بوشهر تحت عنوان بوق امید به صدا در آمد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: این اقدام تحت عنوان بوق امید برای سپاسگزاری کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از کادر درمانی میهن اسلامی و استان بوشهر در بیشتر بنادر استان بوشهر به صدا درآمده است.

وی بیان کرد: بوق امید در بنادر استان بوشهر از جمله خارگ، عسلویه، کنگان و بوشهر نواخته شد تا کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی این استان این‌گونه قدردانی خود را از تلاش مدافعان سلامت اعلام کنند.

ارجمندزاده افزود: از مهمترین اقدامات مقابله با کرونا در بندر می‌توان به استفاده از ماسک و دستکش توسط کارکنان بنادر در ارائه خدمات رسانی به جامعه هدف و ضدعفونی مستمر تجهیزات و امکانات بندری همواره اشاره کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار