کد خبر: ۱۰۷۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه ۳۰ هزار بسته غذایی در استان مرکزی توزیع می‌شود از سیاستگذاری و هدف‌گذاری برای تامین و توزیع ۱۰۰ هزار بسته غذایی در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سردار محسن کریمی پیش از ظهر امروز در آیین رزمایش کمک‌ مومنانه در استان مرکزی که در محل مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار شد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان مرکزی اظهار داشت: نه تنها اراک بلکه در سراسر استان مرکزی در مناطق مختلف شاهد جمع‌آوری کمک‌های مومنانه بوده‌ایم و امروز بخشی از این کمک‌های مکومنانه را در اغاز رزمایش شاهد هستیم.

وی افزود: همزمان با آغاز شیوع کرونا خانواده‌های نیازمند مورد حمایت و توجه بودند و از ابتدا تا به امروز بیش از 6 هزار بسته با ارزشی بین 3 تا 6 میلیون ریال، در کنار دیگر اقدامات سپاه استان مرکزی در بین نیازمندان توزیع شده که البته با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مؤمنانه گستردگی این اقدامات افزایش یافته و در جلسات استانی تهیه 100 هزار بسته غذایی و توزیع آن سیاست‌گذاری شد.

کریمی تصریح کرد: امروز 30 هزار بسته غذایی توسط نیروهای جهادی، سپاهی و بسیجی تامین شده که در 3 مرحله یعنی امروز، سالروز میلاد کریم اهل بیت(ع) در نیمه رمضان و همچنین عید سعید فطر توزیع خواهد شد که از این تعداد 5 هزار بسته در شهر اراک و تعدادی را نیز به صورت همزمان در شهر داود آباد و ساروق توزیع می‌کنیم.

وی ادامه داد: با تلاش صورت گرفته در نقاط مختلف و شهرهای استان مرکزی، همچنین در سایر شهرستان‌ها هم از این 30 هزار بسته تهیه شده، توزیع خواهد شد که امیدواریم بتوانیم گامی موثر در حل مشکلات مردم برداریم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عنوان کرد: امیدواریم تهیه 100 هزار بسته سیاست گذاری شده با همکاری دیگر سازمان ها و نهادها محقق شود چراکه بخش عمده ای از بسته‌ها به واسطه کمک‌های جمع‌آوری شده در مساجد و پایگاه‌های بسیج و بخش دیگری نیز از مرکز تامین شده این درحالیست که تا به حال در اراک کمک‌های نقدی 5 میلیون ریالی و تعداد زیادی گوشت تازه ذبح شده گوسفند، بین نیازمندان توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: رزمایش امروز را مانند دوران دفاع مقدس که اعزام نیروها از مساجد اتفاق می‌افتاد از مصلی بیت المقدس شروع شد تا همه کسانی که در این حرکت سهیم بوده‌اند از اثرات معنوی آن بهره‌مند شوند، البته در این حرکت منتی بر هیچ‌کس نداریم، چراکه فلسفه برگزاری چنین رزمایش نمادینی تشویق دیگران به انجام این دست‌کارها بوده است.

 کریمی عنوان کرد: پیش بینی شده تا پایان کار 120 میلیارد ریال هزینه شود که البته بسته ها شامل گوشت، مرغ، برنج، روغن، حبوبات، رب و ماکارونی است.

انتهای پیام/711/ی

نام:
ایمیل:
* نظر: