کد خبر: ۱۱۰۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
وزیر تعاون خبر داد؛
ملارد- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۱۰۰ طرح نیمه تمام وزارت کار طی سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شریعتمداری در حاشیه مراسم ارتباط ویدئو کنفرانس رهبری با واحد صنعتی اورند پیشرو ملارد و مراسم تجلیل از کارگران نمونه کشوری که با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو، کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این واحد تولیدی و صنعتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۰۰ طرح نیمه تمام وزارت کار طی سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

شریعتمداری با تاکید بر جهش تولید طی سال جاری افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای بهره برداری از ۱۰۰ طرح وزارت کار ۲۰۰ هزار میلیارد ریال است.

وی در ادامه با اشاره به وجود ۲ هزار بخشنامه سازمان تأمین اجتماعی گفت: برای بهبود فضای کسب و کار تعداد بخشنامه‌ها به ۶۰ عدد کاهش پیدا خواهد کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان داشت: تربیت نیروی ماهر از اهداف وزارت تعاون است و در این راستا تلاش خواهیم کرد با تدوین استانداردهای آموزشی به این مهم دست پیدا کنیم.

شریعتمداری به همکاری وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با وزارت کشاورزی اشاره کرد و گفت: این دو وزارتخانه برای فعالیت‌های نوبنیاد مثل شیوه‌های جدید آبیاری نوین، پرورش ماهی در قفس و فعالیت‌های نوین کشاورزی همکاری‌هایی را با وزارت جهاد کشاورزی آغاز کرده است.

وی اظهار داشت: سازمان فنی و حرفه‌ای کشور به عنوان متولی اصلی مهارت آموزی برای افزایش نیروی ماهر آموزش صنایع دریایی و استفاده اصولی از دریا در مناطق مرز دریایی شیوه‌های جدید مهارت آموزی استفاده از دریا در دست اقدام قرار داده است.
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار