کد خبر: ۱۱۲۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
امام جمعه سلطانیه با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای بازگشایی مدارس، بر عدم حضور همزمان همه دانش‌آموزان در مدارس تاکید کرد و گفت: آنچه مهم است باید همه مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی رعایت شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حجت اسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سلطانیه با تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) به فضائل شب‌های قدر اشاره و اظهار کرد: شب قدر برتر از هزار ماه و معادل ۸۴ سال پر برکت و با ارزش است.

وی با اشاره به وضعیت کشور و تمام دنیا به خاطر شیوع ویروس کرونا و اثرگذاری آن بر فعالیت‌ها و مجالس و محافل و مدارس و محروم بودن از حضور در مساجد و بازگشایی مساجد فقط در شب‌های قدر افزود: شب قدر، شب کسب فضائل و برکات الهی و شب عروج معنوی است.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه جلسه شورای آموزش و پرورش جلسه خدمت به علم و دانش است به مقتضای جلسه به علم حضرت امیرالمومنین علی(ع) اشاره و با مقایسه علم آن حضرت با علم جانشین حضرت سلیمان که در یک چشم به هم زدن تخت ملکه سبا را آورد و در حالی که فقط بعضی از علم الهی را دارا بود، افزود: حضرت امیرالمومنین علی(ع) مخزن همه علوم الهی بود.

وی با اشاره به دستور جلسه مبنی بر بازگشایی مدارس و با تاکید بر عدم حضور همزمان همه دانش آموزان در مدارس گفت: آنچه مهم است باید همه مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی رعایت شود.

انتهای پیام/73002/ق

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار