کد خبر: ۱۱۳۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸
مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری لرستان:
خرم‌آباد- مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری لرستان گفت: از زمان انتشار فراخوان جشنواره ادبی «بوی بهار می‌رسد» تا کنون در مجموع حدود ۱۰۰ اثر به دبیر خانه این جشنواره ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کیانوش کشوری شامگاه یکشنبه در سخنانی اظهار داشت: با انتشار فراخوان جشنواره ادبی «بوی بهار می‌رسد» از پانزدهم فروردین ماه سال جاری تا کنون در مجموع حدود ۱۰۰ اثر در دو بخش شعر و داستان از ۶۷ شاعر و نویسنده لرستانی در گروه‌های سنی مختلف به دبیر خانه جشنواره رسیده است.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را پاسداشت تلاش‌ها و زحمات مدافعان سلامت و تقویت روحیه در مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا در بین اقشار مختلف با رویکرد فرهنگی هنری دانست.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری لرستان گفت: آثار این جشنواره در دو بخش شعر و داستان شامل (شعر فارسی، شعر بومی، شعر طنز فارسی و شعر طنز بومی) و (داستان کوتاه، داستانک) دریافت می‌شود.

کشوری همچنین امید، همراهی و همدلی مردمی تا شکست کامل بیماری کرونا، تقدیر از پاسداران تندرستی مردم به ویژه پرستاران و پزشکان، تقبیح سودجویان و سوداگران جان مردم از جمله محتکران و گران فروشان مایحتاج بهداشتی و تغذیه، تجلیل از جوانمردی، دست گیری و یاریگری های اقشار مختلف مردم نسبت به هموطنان خود را از موضوعات و محورهای جشنواره ذکر کرد.

وی، آخرین مهلت شرکت در جشنواره را ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره ادبی می‌توانند در فرصت باقیمانده بر اساس شرایط قید شده در فراخوان آثار شعر و داستان خود به نشانی اینترنتی Afarineshadabi@yahoo.com ایمیل کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: