کد خبر: ۱۱۴۴۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴
فرماندار ویژه شهرستان سقز همراه با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان با حضور در منزل شهید "محمد یاراحمدی"یاد شهید خدمت و مدافع سلامت را گرامی داشتند و از خانواده این شهید تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، کامیل کریمیان عصر امروز در دیدار با خانواده اولین شهید سلامت استان کردستان، اظهار داشت: شهید محمد یاراحمدی در کنار سایر جهادگران عرصه درمان به عنوان یکی از خادمان فداکار در جریان مبارزه و پیشگیری از ویروس منحوس کرونا جان خویش را در طبق اخلاص نهاد و به خیل نام‌آوران و افلاکیان پیوست و جاودانه شد.

کریمیان بیان کرد: این شهید عزیز در پیامی واضح و صریح به همه ما آموخت کسانی که عهد خود را با خدایشان محکم بسته‌اند، بی‌تردید خدمات و نام نیک شان همواره در خاطر مردم قدرشناس ایران و شهرستان سقز باقی خواهد ماند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان هم در این دیدار با بیان اینکه، ایران اسلامی بیش از 180 شهید راه سلامت در مقابله و مبارزه با کرونا تقدیم کرده است، یاد نخستین شهید سلامت در استان کردستان "محمد یاراحمدی" را گرامی داشت.

فرزین رضاعی با اشاره به اینکه همکاران پزشک و پرستار در استان کردستان در خدمت به بیماران کرونایی سنگ تمام گذاشتند، از تلاش تمام آنان تقدیر کرد.

خانواده شهید هم با بیان خاطراتی از شهید به ویژه علاقمندی به خدمت در حوزه سلامت، از اظهار همدردی مسئولان و مردم شهرستان سقز و مجموعه شبکه بهداشت و درمان استان و شهرستان تقدیر کردند.

گفتنی است، در شهرستان سقز تاکنون تعداد 36 نفر مبتلا به ویروس کرونا فوت کرده‌اند.

انتهای پیام/2330/24

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار