کد خبر: ۱۱۵۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
تغییر محل زندگی می‌تواند به دلایلی متفاوت اتفاق بیفتد اما اسباب کشی یکی از مهمترین و در عین حال سخت ترین بخش در تغییر می تواند به شمار برود.

هرچند اسباب ‌کشی می‌تواند عملی وقت ‌گیر و کم‌وبیش هزینه‌بر باشد، اما با بررسی و انتخاب یک راهکار مشخص و دقیق می‌توان از بسیاری از اتفاقات پیش‌بینی‌نشده در اثاث ‌کشی جلوگیری کرد و مدت ‌زمان این پروسه خسته‌ کننده را کاهش داد.داشتن یک لیست کامل از وسایل منزل و محل قرارگیری آنها در بسته ‌بندی به شما کمک می‌کند.باربری شهرک غرب به عنوان یکی از شرکت های معتبر و با تجربه در زمینه اسباب کشی همواره در کنار شماست.خیلی از ما جمع ‌آوری وسایل در اسباب کشی را بر اساس تجربه‌ خودمان یا اطرافیانمان انجام می‌ دهیم اما اگر از نکات بسته بندی و جابجایی وسایل اطلاع داشته باشیم و کمی خلاقیت در اسباب کشی بکار ببریم، بخش زیادی از کارمان ساده‌ تر می‌شود.اولین مرحله بسته بندی وسایل برای اسباب کشی تمرکز است.با دقت به تمام اثاثیه منزل نگاه کنید و آنها را در چهار گروه نگه ‌داشتنی‌ها؛ دور ریختنی‌ ها؛ فروختنی ‌ها؛ برای انباری.اگر تمام وسایلتان را دوست دارید و نمی ‌دانید کدام را نگه دارید، به اندازه خانه جدیدتان فکر کنید.
توصیه های اسباب کشی
تیم مشاوران شرکت حمل و نقل و باربری تجریش به چند ترفند و نکته کاربردی در اثاث‌کشی و جابجایی وسایل منزل می پردازند که با رعایت آنها می‌توانید در کمترین زمان ممکن و با بهینه‌ سازی انرژی، زمان و هزینه، یک اسباب‌ کشی آسان و بدون دردسر را تجربه کنید.
تهیه لیستی از کارهایی که باید انجام دهید
انتخاب زمان مناسب برای اسباب کشی
تهیه وسایل مناسب بسته بندی
دقت در بسته بندی وسایل شکستنی
اسناد، مدارک و اشیا قیمتی را در بسته بندی جدا قرار دهید
بر روی وسایل برچسب نام بزنید و مشخص کنید که داخل این کارتن چه چیزهایی قراردارد
از حمل وسایل بدون استفاده‌ به محل جدید خودداری کنید
پیش از چیدمان وسایل در منزل جدید هرگونه مشکل و خرابی را رفع نمایید
قبل از اقدام به حمل و نقل و اسباب‌کشی محل جدید را تمیز و آماده کنید
لوازم بسته‌ بندی‌ شده را بر اساس برچسب‌ ها و اولویت در محل جدید قرار دهید
اگر می خواهید در هنگام جابه جایی وسایل آسیبی وارد نشود حتما وسایل را داخل کارتن قرار دهید و از چسب های مخصوص کارتن برای حمل و بلند کردن وسایل استفاده کنید.
باربری زعفرانیه بالاترین کیفیت خدمات حمل اثاثیه با نازلترین قیمت را به مشتریان خود ارائه می دهد.ما با خدمات متمایز، مقرون‌ به‌ صرفه ترین هزینه‌ های جابجایی را به شما ارائه می دهیم.تیم حمل بار ما شما را در تمام طول اثاث کشی همراهی و یاری می کند تا یک اسباب کشی آسان و ایمن را برای شما به ارمغان بیاورد.
چه در مراحل بسته‌ بندی و جداسازی وسایل و چه در مرحله جابجایی و اثاث‌کشی، دسترسی به کمک‌های اولیه و لوازم اطفا حریق، باید در دستور کار شما قرار بگیرد.
جدا کردن وسایل یکی از فوت و فن اسباب کشی می باشد . جداکردن وسایل به این معنی است که در یک کارتن ظروف آشپزخانه و کتاب ها را قرار ندهید.بلکه ظروف شکستنی را در جعبه ای جداگانه و کتاب ها و دیگر وسایل مطالعه را در کارتنی جداگانه قرار دهید.
همواره به یاد داشته باشیم که در اسباب کشی، تمامی فعالیت‌های لازم را به روز اثاث ‌کشی موکول نکنیم.موضوعی که باعث می‌شود اتفاقات غیرقابل پیش ‌بینی کوچک و بزرگ، بر سر راه یک جابجایی ساده و مطمئن قرار بگیرد.
.
.

نام:
ایمیل:
* نظر: