کد خبر: ۱۱۷۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
غضنفرآبادی در صحن علنی مجلس:
نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید اقتصادمان را از بند ناف نفت قطع کنیم و از همه ظرفیت ها جهت رشد سرمایه گذاری بهره ببریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی مسائل اقتصادی کشور،گفت: در سال ۹۶ یکی ازاخلالگران نظام اقتصادی که ۱۸۰ میلیون دلار ارز خرید و فروش می کرد دستگیر شد.

وی افزود: وی پیک موتوری بود و زمانی که از این شخص پرسیده شد آیا نمی ترسیدید که با این اقدام شما نرخ ارز پایین بیاید گفت خیر پایین نمی آید و ما تعجب کردیم که چطور رئیس بانک مرکزی آن زمان نمی فهمید که نرخ ارز پایین نمی آید اما یک پیک موتوری این موضوع را فهمید.

نماینده مردم بم در مجلس تاکید کرد: ما باید اقتصادمان را از بند ناف نفت قطع کنیم و باید رشد سرمایه گذاری انجام شود  اما نمی دانیم اشکال کجاست که رشد سرمایه گذاری صورت نمی گیرد و باید این مساله حل شود.

غضنفرآبادی تصریح کرد: بسیاری از شرکت ها تعطیل و یا نیمه تعطیل شده اند که باید کمک شود این شرکت ها مجددا به کار گرفته شوند.

وی افزود: از ظرفیت بسیاری از شهرستان ها در مسائل اقتصادی به خوبی استفاده نمی شود که ما باید از همه ظرفیت های خود برای سرمایه گذاری استفاده کنیم.

وی خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: آقای دژپسند! ما به اندازه کافی حرف شنیدیم پس بهتر است ظرف سه تا شش ماه آینده به ما توضیح دهید چه اقداماتی برای حل مشکلات اقتصادی انجام دادید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار