کد خبر: ۱۱۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
با حضور رئیس‌جمهور کلید می‌خورد؛
پویش تولید، تداوم امید به‌منظور بهره‌برداری از ۲۰۰ طرح صنعتی و معدنی به ارزش ۱۷۰ هزار میلیارد تومان با فرمان رئیس جمهوری امروز رسماً آغاز می‌شود.

بهره‌برداری از ۲۰۰طرح صنعتی و معدنی به ارزش ۱۷۰هزار میلیارد تومانبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، پویش تولید، تداوم امید به منظور بهره‌برداری از ۲۰۰ طرح صنعتی و معدنی به ارزش ۱۷۰ هزار میلیارد تومان با فرمان رئیس جمهوری امروز رسماً آغاز می‌شود.

بنا بر این گزارش، «سعید زرندی» معاون طرح و برنامه وزارت صمت با اشاره به افتتاح همزمان چهار طرح بزرگ صنعتی و معدنی با فرمان رئیس جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: در گام نخست و با حضور حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در محل طرح صنایع معدنی فولاد سنگان، دو طرح معدنی مرتبط با فولاد مبارکه و فولاد خوزستان به بهره‌برداری خواهند رسید و به صورت همزمان، دو طرح دیگر صنعتی مرتبط با گروه صنعتی انتخاب در استان اصفهان افتتاح خواهند شد که هر چهار طرح، از طریق ویدئو کنفرانس به فرمان دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران افتتاح می‌شود.

وی افزود: این پنج طرح در چهار واحد صنعتی با مجموع سرمایه‌گذاری بیش از چهار هزار و ۸۶۰ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی یک‌هزار و ۲۷۰ نفری به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون طرح و برنامه وزارت صمت همچنین از برنامه‌ریزی برای تکمیل و بهره برداری ۲۰۰ طرح بزرگ و منتخب (پیشران) در سراسر کشور با اشتغال ۴۱ هزار نفر و سرمایه‌گذاری ۱۶۹ هزار میلیارد تومان در سال ۹۹ خبر داد که در قالب پویش ملی «تولید، تداوم امید» افتتاح خواهند شد.

هم‌اکنون در حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ طرح صنعتی و معدنی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در کشور وجود دارد و اقدامات لازم جهت تکمیل و بهره برداری آن‌ها در حال انجام است.

انتهای پیام/ 241

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار