کد خبر: ۱۲۴۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی خبر داد
مشهد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: استان خراسان رضوی همچنان در وضعیت قرمز به سر می‌برد و آمار بستری شدگان و فوتی‌ها در این استان سیر صعودی را طی می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن جعفری امروز در جمع خبرنگاران گفت: زنگ خطر افزایش تعداد مبتلایان به ویروس همه‌گیر کرونا در مناطق مختلف این استان بسیار جدی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه استان خراسان رضوی همچنان در وضعیت قرمز به سر می‌برد و آمار بستری شدگان و فوتی‌ها در این استان سیر صعودی را طی می‌کند، اظهار کرد: بر طبق گزارش‌های رسیده تعداد زیادی از کادر درمانی در استان خراسان رضوی به کرونا مبتلا شده‌اند که برخی از آنها به شهادت رسیده‌اند و برخی سیر درمانی را طی می‌کنند و تعداد باقی مانده در شرایط سختی مشغول خدمت به بیماران هستند.

وی بیان کرد: از اهالی استان خواهش داریم مراقبت‌های فردی و خانوادگی در پیشگیری از کرونا را جدی بگیرند چرا که رعایت هر چه بیشتر نقش مهمی در کمک به کادر درمانی و مدافعان سلامت در ارائه خدمات بهتر و با کیفیت‌تر به بیماران خواهند داشت.

جعفری گفت: در مرحله اول طرح مردم یاران ۱۵۰ نفر در قالب این طرح به کمک کادر درمانی آمده‌اند و افرادی که تمایل به مشارکت در کمک به کادر درمانی دارند می‌توانند به کمیته پیشگیری و پیگیری ستاد کرونای استان خراسان رضوی مراجعه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با اشاره به راه‌اندازی نقاهتگاه در مشهد برای بیماران مبتلا به کرونا اظهار کرد: نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در استان خراسان رضوی در اماکن مختلف و ادارات به جد دنبال می‌شود و از این به بعد با افراد خاطی برخوردهای شدیدتری صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: تاکنون ۳۸ هزار بازدید در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان خراسان رضوی انجام شده است که در طی آنها چهار هزار و ۶۰۰ نفر اخطار گرفته‌اند و ۱۵۲ مکان مهر و موم شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار