کد خبر: ۱۲۵۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
نماینده گرمسار و آرادان در مجلس بیان کرد؛
سمنان- نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه احیاء و سرمایه‌گذاری موقوفات به نفع مردم، نیاز گرمسار و آرادان است، گفت: در موقوفات باید به مسائل روز به خصوص جوانان توجه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اردشیر مطهری ظهر چهارشنبه در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان به میزبانی این اداره کل ضمن اشاره به ضرورت احیای موقوفات و همکاری در این زمینه، تاکید کرد: وقف سرمایه‌ای مردمی است که پشتوانه امور فرهنگی و اجتماعی جامعه تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه احیا و سرمایه‌گذاری موقوفات به نفع مردم به‌ویژه جوانان و نیازمندان ضرورت دارد، افزود: احیای موقوفات در راستای کمک به مردم یکی از موضوعاتی است که باید به آن توجه داشت.

عضو خانه ملت تعرض به موقوفات را تضییع کننده حقوق مردم دانست و تصریح کرد: نیات کسانی که وقف می‌کنند غالباً خدمت به قشر آسیب‌پذیر جامعه است لیکن باید تلاش شود تا برکات وقف دست اهلش برسد.

مطهری با اشاره به ضرورت مقابله جدی با موقوفه خواری و سو استفاده در این حوزه، بیان داشت: از ظرفیت موقوفات می‌توان برای اقشار ضعیف جامعه و جوانان جویای کار ایجاد اشتغال کرد اما باید برنامه‌ریزی صحیح برای استفاده از این پتانسیل ارزشمند وجود داشته باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار