کد خبر: ۱۲۶۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶

مهدی سعادتی بیشه‌سری در گفت‌‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت ، با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در پیام اخیر خود به مناسبت آغاز موسم حج، گفت: مراسم حج همواره منشأ قدرت، عظمت و وحدت مسلمانان بوده است هرچند امروز کلیدداران خانه خود اعتقادی به جایگاه حج ندارند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه مسلمانان با استفاده از جایگاه حج به برائت از دشمنان اسلام در ادوار مختلف پرداخته اند، یادآور شد: حج ظرفیتی برای شناسایی دشمنان قسم خورده و ایجاد وحدت میان مسلمانان برای پیشرفت و توسعه است.

وی ادامه داد: اکنون که نظام سرمایه داری فساد و تبعیض خود را به دنیا نشان داده است، ملت های آزاده به دنبال الگویی مناسب و جایگزین مکاتب لیبرالیسم و کمونیسم هستند از این رو زمان آن فرا رسیده الگوی فرهنگی و اسلامی را برای آنها ترسیم کنیم و حج ظرفیتی برای این شناسایی است.

سعادتی بیشه سری اضفاه کرد: امروز اوج وحشی گری و قساوت در آمریکا به نمایش گذاشته شده است و زمان آن است که مسلمانان با وحدت خود، چهره رحمانی اسلام را به جهانیان نشان دهند.

این نماینده مردم از استان مازندران در ادامه تأکید کرد: جمهوری اسلامی همواره حامی ملت های مظلوم در یمن، فلسطین، بحرین و سایر کشورهای منطقه بوده است و قصد دارد کشورهای مسلمان به نیرو توان درون خود بازگشته و با استفاده از آن توسعه یابند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکایی ها جایی در منطقه ندارند و حضور آنها باعث تفرقه میان کشورها، ملت ها و مذاهب مختلف شده در حالی که تا پیش از حضور آنها، تمام ادیان، مذاهب و اقوام با صلح و ثبات در منطقه زندگی می کردند./

پایان پیام

برچسب ها: الگوی اسلامی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار