کد خبر: ۱۳۰۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
فرماندار شهرستان دنا دستاوردهای معاون توسعه منابع وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد؛ عبدالحمید پناهی در جمع خبرنگاران گفت : در سفر دکتر پناه به شهرستان دنا ایشان جهت تکمیل مجموعه ورزشی رفاهی و فرهنگی کارگران شهرستان ۶میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار اخصاص دادند .

پناهی اضافه کرد: همچنین برای احداث یک مجموعه دیگر ورزشی ،فرهنگی و رفاهی ۱۵ میلیارد تومان اختصاص دادند که مجموع اعتبار تخصیص شده توسط دکتر پناه ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، برابر دو سوم اعتبارات امسال تملک داراییهای سرمایه ای شهرستان دنا بوده است .

وی در ادامه افزود : دکتر پناه پیش از این سفر مجوز احداث ۶ پروژه را از شرکت سرمایه گزاری تامین اجتمائی(شستا) گرفته بود که یک پروژه به استان کهگیلویه و بویراحمد بنا به توریسم ورزشی و گردشگر پذیری شهرستان دنا به این شهرستان اختصاص داده شد .

پناهی اضافه کرد : اجرای این طرح منوط به فراهم کردن مقدمات و سازکار پروژه در اسرع وقت توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتمائی خواهد بود .

فرماندار دنا با بیان اینکه تعاونی غیر فعال آب معدنی سی سخت بیش از ۵ هزار عضو داردخاطرنشان کرد: ایشان قول مساعد جهت راه اندازی یکی از بزرگترین تعاونی های کشور ،تعاونی آب معدنی سی سخت را دادند .

عبدالحمید پناهی خاطرنشان کرد: همچنین ایشان وعده دادند در راستای همکاری های لازم جهت اخذ تسهیلات گردشگری به یک پروژه بوم گردی در شهرستان دنا صورت گیرد .

46

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار