کد خبر: ۱۳۰۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
گروه استان‌ها- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه احداث پتروشیمی کوهدشت به‌دلیل مشکل تأمین آب تعطیل شده‌ است، گفت: جانمایی جدیدی را برای این پروژه ارائه خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوهدشت، محمدرضا صفی‌خانی ظهر امروز در ستاد توسعه این شهرستان که در فرمانداری کوهدشت برگزار شد، اظهار داشت: مشکلات اساسی این شهرستان را در سند توسعه احصا کرده‌ایم و یکی از مهم‌ترین این مشکلات بیکاری‌ست.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین اولویت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در قالب 22 طرح برای کوهدشت تعیین شده‌است، افزود: با توجه به محدودیت‌های مالی در کشور باید برای جذب سرمایه‌گذاری هلدینگ‌ها در این شهرستان تلاش کنیم و هیچ مشکلی در رابطه با اجرای طرح‌های توجیهی برای سرمایه‌گذاران وجود ندارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به اینکه زیرساخت‌های احداث پایانه صادراتی دام در کوهدشت اجرایی ‌شود، عنوان کرد: چندین سال است که پیگیر این طرح هستیم تا به‌صورت متمرکز تمام دام این استان در صورت صادرات از کوهدشت صادر شود.

وی با تأکید به اینکه سرمایه‌گذار مرتبط برای احداث پایانه صادرات دام در کوهدشت را به سازمان صنعت، معدن و تجارت معرفی کرده‌ایم، بیان کرد: ان‌شاءالله اگر سرمایه‌گذار الزامات کار را فراهم کند و مراحل بعدی آن نیز طی شود، این پایانه را احداث می‌کنیم.

صفی‌خانی با اشاره به اینکه احداث پتروشیمی کوهدشت به‌دلیل مشکل تأمین  آب تعطیل شده‌است، گفت: سرمایه‌گذار این پروژه مشکل مالی نداشت، اما برای تأمین آب تا محل کارخانه با مشکل مواجه شد و به‌همین دلیل ترجیح داده‌ایم که جانمایی جدیدی را برای پتروشیمی کوهدشت تعریف کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم که بازارچه دائمی فرش، دو شرکت بازاریابی شبکه‌ای، کارگاه‌های متمرکز، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و چندین طرح دیگر را در کوهدشت راه‌اندازی کنیم.

انتهای پیام/ 644/ ز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار