کد خبر: ۱۳۱۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
گروه ناجا - جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از توقیف 2 دستگاه موتورسیکلت و کشف 220 کیلوگرم تریاک در مرزهای سراوان خبر داد.
 

سرهنگ "محمدعلی محمدی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق موادمخدر و سوداگران مرگ، مرزداران هنگ مرزی سراوان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و به کارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، از قصد قاچاقچیان موادمخدر برای انتقال محموله خود به داخل کشور به وسیله دو دستگاه موتورسیکلت مطلع و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

وی افزود: سوداگران مرگ زمانی که خود را در کمین و محاصره مرزداران دیدند قصد فرار داشتند که مأموران پس از صدور فرمان ایست جهت متوقف کردن موتورسیکلت‌ها با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی می‌کنند، در نهایت با توجه به اتخاذ تاکتیک‌های عملیاتی مناسب از طرف مرزداران، سوداگران مرگ که عرصه را بر خود تنگ می‌دیدند با برجای گذاشتن محموله موادمخدر از محل متواری و از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه شناسایی و دستگیری متهمان پرونده در دستور کار مرزبانی قرار دارد، تصریح کرد: مرزداران غیور در پاک سازی منطقه عملیات موفق شدند ضمن توقیف 2 دستگاه موتورسیکلت،220 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

سرهنگ محمدی در پایان از همکاری خوب مرزنشینان عزیز استان سیستان و بلوچستان با مجموعه مرزبانی و نقش مؤثر آنان در برقراری امنیت پایدار و کنترل مرزهای استان قدردانی کرد.#


انتهای خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار