کد خبر: ۱۳۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲
عاون‌ هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت روند تحت پوشش قرار‌گرفتن ‌منازل مسکونی روستایی استان به منظور جبران خسارت در مواقع بحران و بروز خسارت، تسریع شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ معاون هماهنگی امور‌عمرانی استانداری سمنان روز دوشنبه ۱۴ مهر در جلسه مقاوم سازی و توسعه پوشش بیمه ای مسکن روستایی استان با بیان اینکه مقوله بیمه و تاثیرات مثبت آن امروز در جامعه ما بحثی انکار‌ ناپذیر است، گفت: بیمه اطمینان خاطر بسیار‌مطلوبی است که در مواقع بحران دستیابی به حداقل ها را ممکن‌می سازد و در همین راستا لازم است تا منازل مسکونی روستایی استان تحت پوشش این مهم قرار‌گرفته و روند امور در این خصوص تسریع شود.
وی یاد آور شد بالغ بر ۶۵ درصد حوادث غیرمترقبه و طبیعی از قبیل سیل و زلزله و ... که در‌ جهان بوقوع می‌پیوند، در کشور ما‌ مستعد بروز است و گفت:بروز حوادث طبیعی و وارد آمدن خسارت و آسیب های های جانی و مالی دو امر به هم پیوسته است که توجه به مبحث بیمه و تحت پوشش قرار‌ گرفتن منازل مسکونی و وسایل زندگی، می تواند در مواقع بحران و آسیب، بخشی از خسارت های وارد آمده را جبران کند و این ‌مهم توجه به امر بیمه را در کشور ما بیش از‌ پیش نمایان می‌سازد.
فخری تصریح کرد: طی سال گذشته دو مورد از شهرداری های استان نسبت به بیمه تمامی منازل مسکونی شهر اقدام کردند که امری بسیار‌مطلوب است و این مهم باید با گسترده بسیار وسیع در کل استان اتفاق بیافتد.
معاون استاندار سمنان اظهار داشت: امروز در بحث توسعه پوشش بیمه منازل مسکونی روستایی در استان، به یک همکاری، تفاهم و وحدت همراه با پشتکار و اراده ویژه نیازمندیم تا در خصوص عمل به تعهدات این حوزه موفق شویم.
وی در ادامه عنوان داشت: تمهیدات لازم اندیشیده شود تا این‌پوشش بیمه ای گستره وسیعی داشته و همچنین با نازلترین قیمت ممکن و بهترین خدمات، در اختیار متقاضیان قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در پایان سخنان خود با بیان اینکه ورود به بحث بیمه و مسائل مالی مرتبط با آن، هزینه نیست و در واقع سرمایه گذاری برای برگشت منابع مالی از دست رفته در مواقع بحران و ضرور است، گفت:مسئولین و دستگاه های متولی امر، تمامی اهتمام و تلاش و کوشش خود را برای تحقق هرچه سریعتر پوشش بیمه ای منازل روستایی استان به کار گیرند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار