کد خبر: ۱۳۴۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
استاندار خراسان شمالی خبر داد
بجنورد-استاندار خراسان شمالی گفت: یک صنف به کلی تعطیل نخواهد شد اما یک کاسب که پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده را رعایت نکند و نسبت به آنها بی تفاوت باشد قطعاً بدون هیچ گونه تذکری تعطیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی شجاعی صبح امروز در نشست شورای اداری خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به شیوع بیماری کرونا و مشکلات ناشی از آن در سطح کشور و استان اظهار کرد: وظیفه تمام مسئولان است که اقدامات لازم برای پیشگیری از شیوع کرونا در استان را انجام دهند.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: بازدید از ادارات برای نظارت بر روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی شروع می‌شود و در گام نخست با کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی که رعایت نکنند برخورد خواهد شد.

وی افزود: از هفته آینده ارائه خدمات از سوی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان به ارباب رجوعانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند ممنوع است.

شجاعی گفت: یک صنف به کلی تعطیل نخواهد شد زیرا نمی‌توانیم کسب و کار عده‌ای را مختل کنیم اما یک کاسب و فروشنده که پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده را رعایت نکند و نسبت به آنها بی تفاوت باشند قطعاً بدون هیچ گونه تذکری، فوری تعطیل خواهد شد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی حساس شدن تمامی مسئولان نسبت به موضوع بیماری کرونا را الزامی دانست و تصریح کرد: مصوبات ستادهای ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا باید به صورت کامل اجرایی شود در غیر این صورت وضعیت رو به بهبود نخواهد رفت.

وی در انتها با اشاره به وجود برخی از موانع در ادارات و سازمان‌های دولتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا گفت: بانک‌ها یکی از بخش‌هایی هستند که عامل اصلی شیوع کرونا محسوب می‌شوند لذا بانک‌ها می‌بایست برای سیستم نوبت گیری خود فکری کنند و لازم است دستگاه ضدعفونی کننده در تمامی ادارات تعبیه شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار