کد خبر: ۱۳۵۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از پرداخت 20 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان تحت حمایت و دیگر نیازمندان غیر تحت حمایت در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد لطفی امروز در جمع عاملین صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت این نهاد با اشاره به اینکه توانمندی مددجویان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است اظهار داشت: تأسیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت باهدف ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان و تلاش برای توانمندی محرومان انجام‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر بابیان اینکه یکی از راهکارهای مهم کمیته امداد برای حل مشکلات نیازمندان، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به آن‌ها است گفت: در نیمه نخست سال جاری 20 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در زمینه کارگشایی و اشتغالزایی، تامین مسکن و ودیعه مسکن به مددجویان و دیگر نیازمندان غیر مددجو پرداخت‌شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به شرایط حساس کشور ناشی از ویروس کرونا و نیازمندی مردم، 10 میلیارد و 400 میلیون تومان در زمینه کارگشایی، سه میلیارد و 500 میلیون تومان در زمینه اشتغالزایی، سه میلیارد و 300 میلیون تومان در زمینه تامین مسکن و دو میلیارد و 800 میلیون تومان در زمینه ودیعه مسکن به مددجویان تحت حمایت و دیگر نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت شده است.

لطفی با اشاره به اینکه همه این تسهیلات قرض الحسنه از سوی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شده است گفت: ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و پرداخت وام با شرایط آسان به نیازمندان از اهداف این صندوق است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با تاکید بر اینکه اغلب سرمایه این صندوق با سپرده گزاری خیران نیکوکار تامین می شود گفت: مردم و خیران نیکوکار استان بوشهر با افتتاح حساب پس‌انداز قرض‌الحسنه در این صندوق ضمن بهره‌مندی از اجر معنوی می‌توانند یاریگر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان در گسترش پرداخت تسهیلات به نیازمندان باشند.
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار