کد خبر: ۱۳۵۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران در دومین دیدار از سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر عصر امروز به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران در دومین دیدار از سی و سومین  دوره مسابقات لیگ برتر عصر امروز به مصاف ذوب آهن اصفهان  خواهد رفت.

این دیدار عصر امروز راس ساعت 18 ، 21 مهرماه به میزبانی تهران در تالار هندبال شهید قاسم سلیمانی برگزار خواهدشد.

 گفتنی است، اولین دیدار تیم هندبال نفت و گاز گچساران در مقابل تیم ستارگان  دشتستان بود که بنا به دلیل مثبت شدن تست کرونای  نیمی از اعضای تیم  ستارگان دشتستان  این دیدار برگزار نشد.

ذوب آهن اصفهان هم در دیدار قبلی خود به مصاف پاس ناجا قم رفت که توانست حریف را شکست و 2 امتیاز را در اولین دیدار خود کسب کند.

 امسال تیم‌های صنعت مس کرمان، نفت و گاز گچساران، فولاد مبارکه سپاهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ستارگان دشتستان، فراز بام خائیز دهدشت، زغال سنگ طبس، ذوب آهن اصفهان، کیمیا کاشت کردستان، پرسپولیس بهبهان، پاس ناجا قم، پرواز هوانیروز تیم‌های حاضر در این دوره از لیگ برتر هندبال هستند.

 در این دوره از مسابقات تیم‌های هندبال برای رقابت با یک دیگر به2گروه تقسیم شده‌اند که : نفت و گاز گچساران در گروه (A)  با تیم های پرسپولیس بهبهان- نیروی زمینی شهید شاملی کازرون- پاس ناجا قم - ذوب آهن اصفهان و ستارگان دشتستان به رقابت خواهد پرداخت.

و دیگر تیم هم استانی، فراز بام خائیز دهدشت  در گروه( B) با تیم های کیمیا کاشت کردستان-  پرواز هوانیروز - مس کرمان - فولاد سپاهان اصفهان و  زغال سنگ طبس‌ هم گروه است.

به گزارش فارس، سی و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در بخش مردان از شنبه ۱۹ مهرماه در تالار هندبال شهید قاسم سلیمانی تهران آغاز  و این مسابقات با حضور ۱۲ تیم در دو گروه و به صورت رفت و برگشت و به طور متمرکز پیگیری خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار