کد خبر: ۱۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱
رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از اختصاص بن آموزش مهارت رایگان و ارائه خدمات مشاوره شغلی به کارگران خبر داد.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از ایسنا،‌ کوروش پرند اظهار کرد: به مناسب هفته کارگر به کارگران منتخب، همسران و فرزندان کارگران اعم از دانش آموز، دانشجو، دانش آموخته و جوینده کار که متقاضی آموزشهای حوزه صنعت، خدمات، کشاورزی و مشاغل خانگی هستند، بن آموزش مهارت رایگان در مراکز دولتی و تخفیف آموزشی در آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه‌ای ارائه می‌شود.
 
وی ارتقای سطح مهارت کارگران و بهبود بهره‌وری نیروی کار در تولیدات محصول محور را از اهداف این امر برشمرد.
 
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برگزاری دوره‌های آموزش کوتاه مدت برای کارگران با مشارکت واحدهای صنفی و صنعتی، ارائه خدمات مشاوره آموزشی و شغلی به جامعه کارگری با مشارکت مراکز کاریابی و برگزاری نشستهای علمی و تخصصی را از دیگر برنامه‌های هفته کارگر نام برد.
 
پرند ادامه داد: به منظور آشنایی با فرصتهای آموزش مهارتی، زمینه بازدید کارگران واحدهای صنفی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی از مراکز آموزشی این سازمان در سراسر کشور فراهم شده است.
 
وی در عین حال از رونمایی 234 عنوان استاندارد آموزش شغلی فناوری گیاهان دارویی، داروهای گیاهی، طب سنتی و فناوری انرژی های تجدید پذیر در روز یکشنبه ششم اردیبهشت ماه خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، بازدید از خانواده معظم شهدای کارگر، حضور مدیران و کارآموزان در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه و عیادت از کارگران بیمار از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در هفته کارگر است.
برچسب ها: بن ، تخفیف ، کارگر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار