کد خبر: ۱۳۶۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸
طی بازدید مشترک معاون دفتر نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری کشور، معاون گردشگری استان فارس و رئیس جامعه هتلداران و مهمانپذیرها، 4 واحد گردشگری بعلت عدم ارائه خدمات با کیفیت، عدم رعایت پروتکل های ابلاغی و نداشتن تجهیزات منطبق با ضوابط استانداردهای گردشگری تنزیل درجه شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ اسماعیل برات، معاون اداره کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری اظهار نمود: در اجرای وظایف قانونی و تکالیف حاکمیتی مبنی بر نظارت بر فعالیت تاسیسات گردشگری، در روز گذشته بازدید ها و بازرسی های متعددی به صورت مشترک به همراه محسن نژاد معاون گردشگری استان فارس، سیادتان رئیس جامعه حرفه ای هتلداران فارس و رهادی رییس انجمن مهمانپذیران استان، از بیش 30 واحد گردشگری اقامتی و پذیرایی در استان فارس  بعمل آمد که نتایج آن در کمیسیون رجه بندی مطرح و 4 واحد گردشگری بعلت عدم ارائه خدمات با کیفیت، عدم رعایت پروتکل های ابلاغی و نداشتن تجهیزات منطبق با ضوابط استانداردهای گردشگری تنزیل درجه شدند. 

او افزود: نظارت عالیه بر فعالیت تاسیسات گردشگری از جمله وظایف حاکمیتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است که به صورت سیستمی و میدانی انجام می پذیرد. 

برات خاطرنشان کرد: در خلال بازدیدها مسائل و مشکلات تاسیسات گردشگری از زبان آنها شنیده می شود و در وهله اول راهنمایی های لازم منطبق با ضوابط و مقررات به مدیران و بهره برداران اعلام می شود، لیکن با تاسیساتی که  در ارائه خدمات و رعایت پروتکل های ابلاغی سهل انگاری کنند، با قاطعیت در چارچوب مقررات برخورد می شود. وی اضافه نمود: با این وجود وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی و مسائل ایمنی در اکثریت هتل ها و مراکز اقامتی کشور در سطح خوبی است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار