کد خبر: ۱۴۱۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
از صبح امروز؛
قزوین - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از آغاز بارش برف در گردنه آوج و محور قزوین-همدان خبر داد و گفت: عملیات نمک پاشی و برف‌روبی این مسیر از ساعتی پیش آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازروابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین جواد حق لطفی با بیان اینکه در سایر راه‌های استان بارش برف نداریم اظهار کرد: رانندگی در شرایط جوی برف و باران شرایط خاص خود را دارد که امید است رانندگان با به همراه داشتن تجهیزات ایمنی و رعایت مقررات رانندگی از بروز حوادث پیشگیری کنند.

وی اضافه کرد: در عملیات راهداری زمستانی امسال ۳۵۰ راهدار به همراه ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات در ۲۶ راهدارخانه استان قزوین خدمات رسانی خواهند کرد.

حق لطفی ادامه داد: کاربران جاده‌ای برای آگاهی از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اطلاعات را دریافت کنند.

بر اساس پیش بینی هواشناسی امروز جمعه نیمه جنوبی استان، یعنی شهرهای بویین‌زهرا، آوج و تاکستان تحت تأثیر بارندگی قرار دارد و در اواخر ساعات نیز سامانه بارشی استان قزوین را ترک خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار