کد خبر: ۱۴۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛
امروز معامله‌گرها ۱۷هزار و ۶۴۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری تعلق داشت و ۸.۱درصد از کل سهام شرکت فارسیت اهواز (سفاسی) معامله شد

اقتصاد آنلاین سیده زینب رزم گیر؛ در بورس امروز در مجموع حدود ۱۷هزار و ۶۴۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد ‬«فملی»، «خودرو»، «وتجارت»، «وبصادر» و «خساپا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در چهارمین روز هفته معادل ۷۰۵میلیارد تومان سهام ملی صنایع مس ایران دست به دست شد، ایران خودرو پس از معاملاتی به ارزش ۶۹۰میلیارد تومان دوم شد و سهام بانک تجارت نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس امروز به گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» تعلق داشت به طوری که دو هزار و ۶۱۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «خودرو و ساخت قطعات» با معاملات دو هزار و ۲۵۵میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۸.۱درصد از کل سهام شرکت فارسیت اهواز (سفاسی) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۲۸درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۳۲سهم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۳۹نماد نخست اختصاص داشت.

ارزش معاملات سهام 99.09.18

رتبه‌بندی سهام در معاملات بورس و فرابورس 99.09.18

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار