کد خبر: ۱۴۶۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
تیم اصفهانی هم خیلی مقصر نبود
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به خبرورزشی گفت: مطمئن باشید ما جانمان را می‌دهیم تا قهرمان شویم و دل مردم را شاد کنیم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ در حالی که قرار بود دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن، پیش‌بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا برای نماینده فوتبال کشورمان باشد اما این مسابقه هم لغو شد. از قرار معلوم تعداد نفرات سالم و بدون مشکل (ابتلا به ویروس کُرونا) ذوب‌آهن به حدنصاب لازم برای برگزاری این دیدار نرسید و... در همین ارتباط شنیدن تازه‌ترین صحبت‌های افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس خالی از لطف نیست.

چه زمانی متوجه شدید بازی با ذوب‌آهن لغو شده است؟
ساعت ۱۱ جمعه شب بود که به من گفتند بازی لغو شده ولی ما باید این موضوع را از دو جنبه در نظر بگیریم. اول اینکه ما در فینال آسیا هستیم و متأسفانه بازی قبل ما با نساجی هم لغو شد و می‌شد به بازی با ذوب‌آهن به عنوان پیش‌بازی نگاه کنیم. البته ذوب‌آهن هم چندین کرونایی داشت و آنها هم چندان مقصر نبودند.

واقعا مقصر نبودند؟
ما متوجه شدیم تست اول آنها منفی بوده ولی تست دیروز آنها مثبت بوده است. در این بین سازمان لیگ، ایفمارک و... همه تلاش کردند ولی  در مجموع بازی ما لغو شد و مجبور شدیم بازی درون‌تیمی با داور و به شکل رسمی انجام دهیم.

سازمان لیگ این بازی را لغو کرد یا ستاد مبارزه با کرونا؟
از طریق سازمان لیگ به ما اطلاع دادند ولی ستاد مبارزه با کرونا با توجه به اینکه  ذوب‌آهنی‌ها چند تست منفی داشتند و به یکباره تست برخی از آنها مثبت شد چنین تصمیمی را گرفتند. ممکن بود با برگزاری این بازی بازیکنان ما و خودشان که تست آنها منفی شده درگیر شوند.

با این شرایط کار شما برای بازی درفینال آسیا سخت نمی‌شود؟
از مردم خواهش می‌کنم در این شرایط پروتکل‌ها را جدی بگیرند. ما در این بین آسیب خوردیم چون تقابل پرسپولیس با نمایندگان ژاپن و کره تقابل امکانات و غیرت و تعصب است ولی مطمئن باشید ما جانمان را می‌دهیم تا قهرمان شویم و دل مردم را شاد کنیم.

حضور وزیر ورزش و جوانان در اردوی پرسپولیس با توجه به قرنطینه بودن تیم شما حرف‌هایی را به دنبال داشت. توضیحی در این رابطه می‌دهید؟
جا دارد از آقای سلطانی‌فر تشکر کنم که جمعه شب گذشته با  رعایت پروتکل در اردوی ما شرکت کردند چون شنیدم گفته شده در این شرایط قرنطینه نباید این اتفاق می‌افتاد ولی وزیر ورزش فقط چند همراه داشت و با تمام موارد بهداشتی در اردوی تیم ما شرکت کرد. آنها پیام ریاست جمهور را دادند و قول‌هایی ولی بهترین پاداش قهرمانی برای مردم ایران است. بحث‌های دیگر هم ان‌شاالله بعد از اینکه با جام برگشتیم مطرح شود بهتر است.

راستی آل‌کثیر با شما به کشور قطر سفر نمی‌کند؟
ما برای بردن آل‌کثیر به قطر محدودیت داریم و با وجود اینکه او در راه صعود تیم ما خیلی تلاش کرده نمی‌توانیم او را با خود به قطر ببریم. از کسانی که زحمت می‌کشند پرسپولیس در کمال آرامش ما به فینال آسیا برویم ممنونم و امیدوارم دعای خیر آنها بدرقه راه ما باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار