کد خبر: ۱۴۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
دلخوش در صحن علنی:
نماینده صومعه سرا گفت: کمیسیون اقتصادی موضوع رسوب ۱۸۰ هزار کانتینر در گمرکات کشور را بررسی کند.

رسوب ۱۸۰ هزار کانتینر در گمرکات کشور پیگیری شودبه گزارش خبرنگار  مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، سید کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی طی اخطاری خطاب به قاضی‌زاده هاشمی گفت: گرانی‌های افسارگسیخته فعلی فشار بسیاری را به مردم تحمیل می‌کند، از هیئت رئیسه می‌خواهم به کمیسیون اقتصادی دستور دهد موضوع رسوب ۱۸۰ هزار کانتینر در گمرکات کشور و فاسد شدن این کالا‌ها از جمله سویا و ذرت را بررسی کند.

وی تاکید کرد: وزارتخانه‌های مسئول پاسخگوی چرایی رسوب کالا‌ها در گمرک نیستند، قیمت مرغ از ۱۰ هزار تومان در هر کیلو به ۳۷ هزار تومان رسیده است، در حالی که در حوزه انتخابیه من حدود ۲۲۰ مرغداری در حال تعطیل شدن هستند.

دلخوش با انتقاد از اخذ تصمیمات خلق الساعه توسط بانک مرکزی اضافه کرد: در حال حاضر از انتقال پول‌های جزئی حتی در روستا‌ها نیز کارمزد اخذ می‌شود که باید به این موضوع رسیدگی شود.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، در پاسخ به این نماینده گفت: کمیسیون اقتصادی موضوع مذکور را پیگیری کرده است و باید گزارشی از رسوب کالا‌ها در گمرک و تاثیر آن بر گرانی‌های بازار گوشت و پروتئین به صحن علنی ارائه کند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار